[HK] De wintersport is weer geboekt!!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Re: De wintersport is weer geboekt!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 15:21

Ik ga in de voorjaarsvakantie naar westendorf (oostenrijk) het is zo geweldig daar he. zou geen ander ski gebied willen.. lekker vertrouwd dit en ik weet zelfs de weg al een beetje (H). whahah.. Naja ik kan ook niet meer wachten.. zijn er niet nog mensen die naar westendorf gaan? Het is best een groot gebied!

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 10:19

Ik wil ook nog steeds erg graag, maar vraagje; wat betaal je voor de gemiddelde wintersportreis ? Lachen
Per persoon graag. Ja

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:30

Vue schreef:
Ik wil ook nog steeds erg graag, maar vraagje; wat betaal je voor de gemiddelde wintersportreis ? Lachen
Per persoon graag. Ja

dat verschilt heel erg per reis. als ik met mijn ouders wegga in de voorjaarsvakantie naar een groot gebied ( saalbach-hinterglemm) dan betalen we per week ongeveer 700 a 800 pp.

ik ben echter ook een keer een week met vrienden weggeweest. dit was de eerste week van het wintersportseizoen ( mazzel met de sneeuw gehad). we gingen met de bus en betaalden 150 euro pp. hier kwam alleen het eten en drinken nog bij. de rest zat er bij in.

dus het ligt eraan wanneer je gaat en waar je heen gaat en voor hoelang natuurlijk.

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:33

Ik ga ook alweer bijna... 2e week januari!
Ik ga naar les deux alpes, ben ik vorig jaar ook geweest helemaal top daar!
Heb al weer een keertje op het board gestaan in snowworld en dan gaat het echt weer kriebelen Haha!

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:35

yup val thorens geboekt in januari, heerlijk!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:37

superpluisje schreef:
Heb al weer een keertje op het board gestaan in snowworld en dan gaat het echt weer kriebelen Haha!

ik ga in januari een weekend met de studentenvereniging naar les deux alpes! Haha! hoe is het daar? wat kan k verwachten?

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 12:34

bloempie186 schreef:
superpluisje schreef:

ik ga in januari een weekend met de studentenvereniging naar les deux alpes! Haha! hoe is het daar? wat kan k verwachten?

Helemaal top! Ga je in een hotel of appartement?
Super brede pistes, gezellig apres ski.
Tot nu toe het leukste waar ik geweest ben.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 14:22

ehm, dat weet k eigenlijk helemaal niet......van t weekend maar ffies kijken Tong uitsteken

Nathazzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 14:43

Maandag geboekt, we gaan naar Chatel in Frankrijk, dicht tegen Zwitserland aan! Was de enige keuze die we hadden in de voorjaarsvakantie! Hoor er wel goede verhalen over, vooral over het skigebied! Portes du Soleil staat garant voor 650!!! km piste!

Heb er echt al zin in, zijn er nog meer mensen geweest daar?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 14:45

Afgelopen 3 jaar niet meer geweest, maar daarvoor van jongsaf aan en ieder jaar was weer feest. Gelukkig zit het er dit jaar weer in, mijn wintersportvakantie in Maart is ook alweer geboekt Haha!

Mallnitz, Oostenrijk is de bestemming. Tot nu toe alle jaren daar prima bevallen Lachen

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 15:29

Ik ga echt al bijna nog 6 weekies....
Ga mijn snowboard maar vast weer van zolder halen... Haha! heb er zo'n zin in!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 15:45

superpluisje schreef:
Ik ga echt al bijna nog 6 weekies....
Ga mijn snowboard maar vast weer van zolder halen... Haha! heb er zo'n zin in!

haha ik doe met je mee! jij gaat ook met de kerst zeker? Tong uitsteken
t komt nu echt dichtbij Haha!

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 16:01

Nee ik ga begin januari maar das ook al bijna Haha!
Moet nog wel een beetje gaan sneeuwen...

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 17:18

ja dat moet t idd! tis nog wel erg groen bij mijn gebied!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:43

Wij gaan dit jaar met kerst en oud & nieuw niet, want dan zitten we in Z-Afrika Clown !
Ik ga iig in maart een weekend met vriendinnen skien (ik geloof Hoch König, mijn vriendin heeft het georgniseerd Knipoog ) en met de carnavals vakantie wordt het waarschijnlijk weer Steinplatte (Waidring) OK dan! .
Nathazzz schreef:
...Moeten alleen nog boeken en zitten vast aan de voorjaarsvakantie! Boos! Maar zit al op internet te speuren maar alles zit al vol! Hopen dat de reisbureaus nog appartementen hebben! Anders wordt het denk ik geen wintersport! Huilen

Weet je al naar welke plaats je zou willen?
Bel dan gewoon naar de telefoon info buitenland op en vraag het nr. van het VVV (Fremdenverkehrsambt) van die plaats.
Zij krijgen ieder dag van alle hotels en pensions door, hoeveel kamers/appartements er nog/weer beschikbaar zijn. Je krijgt dan het tel.nr. van het betreffende hotel/app. door en dan kan je zelf ter plekke boeken.
Dit hebben wij al vaker gedaan, als we weer eens op het laatste nippertje wilden gaan skien en we hebben altijd nog wat leuks gekregen Lachen .
C_hristel schreef:
Ik ga in de voorjaarsvakantie naar westendorf (oostenrijk) het is zo geweldig daar he. zou geen ander ski gebied willen.. lekker vertrouwd dit en ik weet zelfs de weg al een beetje (H). whahah.. Naja ik kan ook niet meer wachten.. zijn er niet nog mensen die naar westendorf gaan? Het is best een groot gebied!

Mijn dochter zou daar ook wel weer heen willen (waren we vorig jaar) Knipoog . Ik vond het daar qua uitgaan ook wel leuk, maar de pistes zijn daar voor mij wat te ehh ... moeilijk Bloos! .
Ik ben niet zo´n goede skier, blauwe en autobahn-brede rode pistes zijn voor mij meer dan genoeg Knipoog .

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 12:48

Ja ik heb er ook weer veel zin in. Ga 20 januari naar Ischgl, Oostenrijk. Echt een top gebied, een mega aanrader!!!

Nathazzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 14:49

Sterre schreef:
Nathazzz schreef:
...Moeten alleen nog boeken en zitten vast aan de voorjaarsvakantie! Boos! Maar zit al op internet te speuren maar alles zit al vol! Hopen dat de reisbureaus nog appartementen hebben! Anders wordt het denk ik geen wintersport! Huilen

Weet je al naar welke plaats je zou willen?
Bel dan gewoon naar de telefoon info buitenland op en vraag het nr. van het VVV (Fremdenverkehrsambt) van die plaats.
Zij krijgen ieder dag van alle hotels en pensions door, hoeveel kamers/appartements er nog/weer beschikbaar zijn. Je krijgt dan het tel.nr. van het betreffende hotel/app. door en dan kan je zelf ter plekke boeken.
Dit hebben wij al vaker gedaan, als we weer eens op het laatste nippertje wilden gaan skien en we hebben altijd nog wat leuks gekregen Lachen .

Bedankt, maar we hebben ondertussen nog iets kunnen vinden bij het reisbureau! Maar ik ga het onthouden mocht ik nog een x zoiets hebben!!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 16:55

Niffie schreef:
Ja ik heb er ook weer veel zin in. Ga 20 januari naar Ischgl, Oostenrijk. Echt een top gebied, een mega aanrader!!!

dat is idd een geweldig gebied! ben zelf 2 keer in kappl geweest en toen ook 2 dagen in ischgl geskied. supermooie pistes heb je daar! Cool

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 17:00

Ik ben ook weer van de partij dit jaar!!! Heb er echt zin in, met mijn ouders en nichtje een beetje gaan snowboarden enzo. Maar het leukste is natuurlijk 's avonds met mijn nichtje en wat vrienden genieten van de Apres Ski in het Yorin FM Café!!! Go jij! Go jij!

Nog meer Val Thorens gangers in de 1e week van Januari??? Oftewel de 2e kerstvakantie week...

Silviabol schreef:
yup val thorens geboekt in januari, heerlijk!

Ook de 1e week? Welk appartement zit je?

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 17:07

ik heb er zó véél zin in Haha! ,ik hoop echt dat wij in de kerstvakantie een keertje nog naar snowworld gaan want ik ga pas in februarie echt.
heel misschien mag ik dit jaar een nieuw snowboard ,gaan we over 2 weekjes voor kijken Lachen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 17:15

C_hristel schreef:

Mijn dochter zou daar ook wel weer heen willen (waren we vorig jaar) Knipoog . Ik vond het daar qua uitgaan ook wel leuk, maar de pistes zijn daar voor mij wat te ehh ... moeilijk Bloos! .
Ik ben niet zo´n goede skier, blauwe en autobahn-brede rode pistes zijn voor mij meer dan genoeg Knipoog .
[/quote]

Ja ik skie ook nog maar 2 jaar. Vorig jaar had ik een skie leraar en die naam me overal mee naar toe, zelf zwart. hahaha ik ben gelukkig niet bang uitgevallen maar toen had ik wel zoeits van HELP!. Maar van hem heb ik mega veel geleerd. Was echt super toen!

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 00:03

*C_hristel, jij bent vast een heel stuk jonger dan ik Tong uitsteken en dan ben je waarschijnlijk meteen ook een heel stuk minder bangig Clown .
Als ik een been oid breek, heb ik echt een groot probleem, want m´n kinderen en dieren willen wel verzorgd worden (man ook natuurlijk Schijnheilig ).
Maar ... in Westendorf is het idd wel erg leuk apres-skien Pling !

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:49

bloempie186 schreef:
Niffie schreef:

dat is idd een geweldig gebied! ben zelf 2 keer in kappl geweest en toen ook 2 dagen in ischgl geskied. supermooie pistes heb je daar! Cool

De pistes zijn inderdaad echt geweldig, lang en mooi breed. Wij gaan eind januari en dan heb je dus ook heerlijk geen wachttijden bij de liften, echt ideaal. Haha!

En om van de apresski nog maar niet te spreken, die is gewoon Wunderbar! Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 15:05

haha ja die apres ski is in ons gebied ook geweldig! zo gezellig altijd! Haha!

zit nu trouwens weer mn snowboardfilmpjes te kijken Tong uitsteken krijg er dan nog meer zin in Tong uitsteken

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 16:23

Sterre schreef:
*C_hristel, jij bent vast een heel stuk jonger dan ik Tong uitsteken en dan ben je waarschijnlijk meteen ook een heel stuk minder bangig Clown .
Als ik een been oid breek, heb ik echt een groot probleem, want m´n kinderen en dieren willen wel verzorgd worden (man ook natuurlijk Schijnheilig ).
Maar ... in Westendorf is het idd wel erg leuk apres-skien Pling !

haha ja ik ben nog maar 18 Tong uitsteken. En ik ben ook helemaal niet bang aangelegd. Me ouders denken wel eens van kind doe dat niet maar ja Tong uitsteken
Mijn ski leraar was trouwens wel heel voorzichtig en hij keek ook wel goed naar wat wij konden. Gelukkig pakte ik het ski'en allemaal lekker snel op en kon ik goed uit de voeten. Idd is westendorf heel leuk om te apres-skien!