Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vue schreef:Ik wil ook nog steeds erg graag, maar vraagje; wat betaal je voor de gemiddelde wintersportreis ?
Per persoon graag.
superpluisje schreef:Ik ga ook alweer bijna... 2e week januari!
Ik ga naar les deux alpes, ben ik vorig jaar ook geweest helemaal top daar!
Heb al weer een keertje op het board gestaan in snowworld en dan gaat het echt weer kriebelen
bloempie186 schreef:superpluisje schreef:Ik ga ook alweer bijna... 2e week januari!
Ik ga naar les deux alpes, ben ik vorig jaar ook geweest helemaal top daar!
Heb al weer een keertje op het board gestaan in snowworld en dan gaat het echt weer kriebelen
ik ga in januari een weekend met de studentenvereniging naar les deux alpes!hoe is het daar? wat kan k verwachten?
superpluisje schreef:Ik ga echt al bijna nog 6 weekies....
Ga mijn snowboard maar vast weer van zolder halen...heb er zo'n zin in!
Nathazzz schreef:...Moeten alleen nog boeken en zitten vast aan de voorjaarsvakantie!Maar zit al op internet te speuren maar alles zit al vol! Hopen dat de reisbureaus nog appartementen hebben! Anders wordt het denk ik geen wintersport!
C_hristel schreef:Ik ga in de voorjaarsvakantie naar westendorf (oostenrijk) het is zo geweldig daar he. zou geen ander ski gebied willen.. lekker vertrouwd dit en ik weet zelfs de weg al een beetje (H). whahah.. Naja ik kan ook niet meer wachten.. zijn er niet nog mensen die naar westendorf gaan? Het is best een groot gebied!
Sterre schreef:Nathazzz schreef:...Moeten alleen nog boeken en zitten vast aan de voorjaarsvakantie!Maar zit al op internet te speuren maar alles zit al vol! Hopen dat de reisbureaus nog appartementen hebben! Anders wordt het denk ik geen wintersport!
Weet je al naar welke plaats je zou willen?
Bel dan gewoon naar de telefoon info buitenland op en vraag het nr. van het VVV (Fremdenverkehrsambt) van die plaats.
Zij krijgen ieder dag van alle hotels en pensions door, hoeveel kamers/appartements er nog/weer beschikbaar zijn. Je krijgt dan het tel.nr. van het betreffende hotel/app. door en dan kan je zelf ter plekke boeken.
Dit hebben wij al vaker gedaan, als we weer eens op het laatste nippertje wilden gaan skien en we hebben altijd nog wat leuks gekregen.
Niffie schreef:Ja ik heb er ook weer veel zin in. Ga 20 januari naar Ischgl, Oostenrijk. Echt een top gebied, een mega aanrader!!!
Silviabol schreef:yup val thorens geboekt in januari, heerlijk!
C_hristel schreef:Ik ga in de voorjaarsvakantie naar westendorf (oostenrijk) het is zo geweldig daar he. zou geen ander ski gebied willen.. lekker vertrouwd dit en ik weet zelfs de weg al een beetje (H). whahah.. Naja ik kan ook niet meer wachten.. zijn er niet nog mensen die naar westendorf gaan? Het is best een groot gebied!
bloempie186 schreef:Niffie schreef:Ja ik heb er ook weer veel zin in. Ga 20 januari naar Ischgl, Oostenrijk. Echt een top gebied, een mega aanrader!!!
dat is idd een geweldig gebied! ben zelf 2 keer in kappl geweest en toen ook 2 dagen in ischgl geskied. supermooie pistes heb je daar!
Sterre schreef:*C_hristel, jij bent vast een heel stuk jonger dan iken dan ben je waarschijnlijk meteen ook een heel stuk minder bangig
.
Als ik een been oid breek, heb ik echt een groot probleem, want m´n kinderen en dieren willen wel verzorgd worden (man ook natuurlijk).
Maar ... in Westendorf is het idd wel erg leuk apres-skien!