Welke vliegmaatschappij?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macha876
Berichten: 2201
Geregistreerd: 15-08-05

Re: Welke vliegmaatschappij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:20

wij zijn met onur air gevlogen tot 2x toe.
is erg goed bevallen
goedkoop en je krijgt eten en 3x drinken

Kyno

Berichten: 10451
Geregistreerd: 07-09-03

Re: Welke vliegmaatschappij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:44

Over Martinair ben ik zeer te spreken. Lachen
Echt een goede maatschappij!

Daarentegen vind ik Arkefly zware BAGGER.
En dat is nog zacht uitgedrukt.
Mijn laatste reis heb ik gevlogen met deze maatschappij.
Het begon er al mee dat we om 10 voor 5 ['smorgens] zouden vliegen, maar er 3 uren vertraging bij op kwam, want het vliegtuig was niet helemaal in orde. Oke, respect; je vliegt tenslotte ook niet graag met een kapot vliegtuig. Wij netjes 3 uren gewacht. Toen kwam het bericht dat we over een half uur het vliegtuig in konden; ze hadden een proefrit gemaakt en het toestel was goedgekeurd. Na een half uur; wij zater er nog niet in. Na een uur; nog niet. Toen pas riepen ze rond dat we nóg 3 uren moesten wachten WANT DE CREW WAS NAAR HUIS GEGAAN. Dit schoot me in het verkeerde keelgat. Wachten op het personeel, alsjeblieft zeg! Nou, toen kregen we bonnen om gratis eten te halen: waren niet geldig. Nog 3 uren doorgekomen, het was inmiddels al 1 uur smiddags, ik was al 11 uren op schiphol aanwezig inmiddels. Mochten we EINDELIJK het vliegtuig in. Te vroeg gejuicht. Eenmaal in het vliegtuig moesten wij nog een uur wachten want de catering was niet aanwezig. Dit was dus een RAMPvlucht!

Daar aangekomen [hele vakantie geboekt via ArkeFly / Holland International (werken samen)] werd mij verteld dat mijn hotel overboekt was. Ik werd 2 nachtjes overgeplaatst in een ander hotel. Dit werd mij op zo'n manier verteld dat het leek alsof ik een hoofdprijs had gewonnen. Dit was echter niet het geval; al snel bleek dat ik in het hotel waar ik de 2 nachten door moest brengen, moest betalen voor mijn eten! [Terwijl ik al voor All-Inclusive betaald had bij het andere hotel!] Dit werd doodleuk weggewimpeld met; 'Dan ga je toch bij het andere hotel eten.' JA TUURLIJK; een ontiegelijke berg opklimmen 3x per dag; MY ASS.

Na 2 nachtjes kon ik naar mijn geboekte hotel. Ik had daar voor 2 weken All Inclusive + airco geboekt. Na 1 week met 45 C wordt mijn airco afgepakt. Wij op hoge poten naar de receptie. Die meneer wist niet wat hem overkwam. Hij haalde een contract erbij waarop stond dat ARKE ONS VOOR 2 WEKEN HAD LATEN BETALEN, MAAR VOOR 1 WEEK AIRCO HAD GEBOEKT! Ra ra in wiens zak mijn betaalde airco-geld voor een hele week zat. Op dit zelfde contract stond ook keurig netjes aangegeven dat onze kamer geboekt was van 20 Augustus t/m 2 September. Terwijl wij geboekt hadden bij Arke van 18 Augustus t/m 2 September. Ze hebben ons dus óók laten betalen voor die 2 nachten in het geboekte hotel, die wij nooit gehad hebben! [en ons in plaats daarvan laten slapen in een goedkoper hotel] Hier ook weer; Ra Ra in wiens zak zit de winst?

De terugreis uiteindelijk óók nog 3 uren vertraging opgelopen door ArkeFly!

IK GA DUS NÓÓIT MEER MET ARKEFLY.
Over my dead body. Scheve mond

Heb trouwens nergens een vergoeding voor gehad.
Heb het nog via het reisbureau gespeeld en al, maar geen cent gezien.
Laatst bijgewerkt door Kyno op 11-11-06 18:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke vliegmaatschappij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 18:48

Ik heb alleen nog maar met Transavia gevlogen
Mijn vader vliegt veel met Ryenair, die is goed te betalen.

Ashquar

Berichten: 1229
Geregistreerd: 27-05-06

Re: Welke vliegmaatschappij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 21:33

Heeft iemand een site van een vliegtuigmaatschappij die een beetje goedkoop van Amsterdam (of iets in Duitsland wat dichtbij Groningen ligt) naar Seattle of anders Vancouver vliegt?
KLM was €1800 voor een retourtje. Toen was ik ergens en dat was €280 ofzo voor een enkeltje maar dat vliegt alleen naar de oostkant van Amerika. Dus weet iemand er 1? Haha! Haha!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Re: Welke vliegmaatschappij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 13:07

Alitalita Lovers

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Re: Welke vliegmaatschappij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 18:35

KLM nooit problemen mee gehad Haha! Transavia wel, maar was maar een korte trip dus dan geeft het ook niet zoveel. Deze winter ga ik vliegen met Czech Airlines... ben benieuwd Clown Ach als ik maar veilig aan kom en alles een beetje op tijd gaat (moet overstappen) vind ik alles wel goed.

Maar goed, het ligt er echt aan waar je heen wilt!

Antistar

Berichten: 1152
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Gasselte

Re: Welke vliegmaatschappij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 18:48

Martinair is super, airberlin gaat ook wel.
Maar KLM is de beste vind ik toch. Lachen

Antistar

Berichten: 1152
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Gasselte

Re: Welke vliegmaatschappij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:00

Vanes schreef:
Ik heb met heel veel maatschappijen gevlogen maar AirBerlin vind ik toch echt de beste.
Super service en kwaliteit.


En vies eten. Clown