Marmaris---> tips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Marmaris---> tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 22:45

Nathalie schreef:
Als ik jou was zou ik in Liras betalen, anders heb je ook veel kans dat je teveel mag betalen. Knipoog

of goed omrekenen, dat doen wij tenminste altijd Lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:56

Als je geluk hebt wel. Maar ik heb het van de week nog mee gemaakt, er was een meisje die met euros wilde betalen voor een witte wijn (10 lira) dat is op t moment dus 5 euro. Maar ze kreeg maar 70 lira terug, terwijl ze betaalde met 50 euro en dat is dus 100 lira. Ze betaalde dus 20 lira teveel en ze kreeg het niet terug. Had ze maar met Liras moeten betalen kreeg ze te horen...

En je kunt hier natuurlijk gewoon Liras pinnen. Ik zou gewoon niet teveel euros mee nemen en hier gelijk Liras pinnen. Als je ergens je geld moet wisselen betaal je nl ook weer geld.

Luigi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 15:25

Nathalie schreef:
Als je geluk hebt wel. Maar ik heb het van de week nog mee gemaakt, er was een meisje die met euros wilde betalen voor een witte wijn (10 lira) dat is op t moment dus 5 euro. Maar ze kreeg maar 70 lira terug, terwijl ze betaalde met 50 euro en dat is dus 100 lira. Ze betaalde dus 20 lira teveel en ze kreeg het niet terug. Had ze maar met Liras moeten betalen kreeg ze te horen...

En je kunt hier natuurlijk gewoon Liras pinnen. Ik zou gewoon niet teveel euros mee nemen en hier gelijk Liras pinnen. Als je ergens je geld moet wisselen betaal je nl ook weer geld.

Dus je kan gewoon in marmaris Liras pinnen? Dan neem ik niet te veel geld mee, want ik wilde het eerst in nederland omwisselen maar je kan dus beter gewoon pinnen?

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 16:14

Wij hebben voor ons drieen een bedrag van 150 euro aan lira's gehaald bij de GWK. Dit omdat we laat aan zouden komen en geen zin hadden om dan eerst op zoek te moeten naar een pin automaat.

De rest van de vakantie hebben we gewoon gepind. Let wel op. Bij ons lukte het niet om bij die 'pinhokjes' te pinnen. Bij een gewone automaat ging het wel gewoon. We kregen ook de tip om alleen bij een bank te pinnen. Mocht er dan iets mis gaan (pasje ingenomen) dan kun je meteen binnen hulp vragen.

De reisorganisatie had liever dat je in euro's betaalde maar met Lira's kon natuurlijk ook gewoon.

(oh ja, het was heeeeerlijk!!!!!!!!!!!)