Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wan schreef:nou ik ben er dus weer van Disney.. ben er gister de hele dag geweest, vond er niet zoveel aan.. voor 1 keertje wel maar het is meer voor kleine kinderen vind ik.. maarja dan hebben we dat ook weer gehad, nu weet ik hoe het er uit ziet enz. enne, het is allemaal heel duur daar! Patatje is 2.50, kipnuggets was 5.80 ofzoen beker cola is 3.50
echt niet normaal en ik was supermoe toen ik thuis kwam want ik had helemaal niet geslapen, en we waren 8 uur heen en 8 uur terug in de bus dus totaal 16 uur gereden en nog eens 8 uur in het park geweest
maar het park opzich was wel leuk, netjes en schoon en verder wel heel mooi!maar tis gewoon nie echt leuk voor 'mijn' leeftijd
Sypheron schreef:Ander land is? Ze betalen daar ook gewoon met de euro hoor!
En als je een keer als prijs aangeboden krijgt dat je naar Disneyland mag en je wil niet, ga ik wel in je plaats
wingpearl schreef:wij hebben weer een abbonnementje....
ja echt waar
voor 129 euri een jaar lang onbeperkt erin en eruit. (op 30 dagen na dan.... dan moet je bijbetalen.....)
is geweldig.... hihihihi
wingpearl schreef:[
Sypheron schreef:Ander land is? Ze betalen daar ook gewoon met de euro hoor!
En als je een keer als prijs aangeboden krijgt dat je naar Disneyland mag en je wil niet, ga ik wel in je plaats
RaQuKA schreef:Ik ga 12 mei naar Disneyland Parijs, omdat ik ik mn examenjaar zitWe vertrekken om iets van 2 uur 's nachts, en dan komen we daar aan bij openingstijd, en dan de hele dag rondlopen en 's avonds weer weg, en dan ben je rond 12 en ofzo weer thuis.
Heb er heel veel zin in