Jaahaaa, de foto's van een geweldig Tunesie!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Puk25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-06 12:37

1000 views wat goed. En wat een leuke reacties weer. Ik wens iedereen die naar Tunesie gaat heel veel plezier!! Hert is er echt zo leuk.
En Manzano je hebt mooie foto's zeg. Dat wil ik ook nog wel een keer doen... paardrijden in Tunesie. Nog weer een reden om terug te gaan haha

Tyron

Re: Jaahaaa, de foto's van een geweldig Tunesie!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 14:12

Mijn man gaat elk jaar zeker twee keer terug naar Tunesie om zijn familie op te zoeken en om lekker te duiken en vissen, zijn grote hobby. Sinds ons trouwen ben ik er niet meer geweest. Wilde wel weer ergens anders heen. We zijn afgelopen mei samen naar Turkije geweest en dat was ook geweldig. Volgend jaar ben ik wel weer van plan om mee te gaan. Weer even zijn familie zien en kijken hoe groot de kindjes zijn geworden.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 12:27

Is het af te raden om in je eentje naar Tunesie te gaan? Of is dat best te doen.

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:45

Tunesië is gaaf. Haha!

Leuke foto's. Haha!

flowerxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 13:22

Even een vraagje aan de mensen met Tunesië ervaring. Wie heeft er een ID kaart gebruikt? Het reisbureau heeft ons verteld dat je met een ID prima naar dit land zou kunnen. Nu blijkt uit informatie van gemeente en ambassade dat ik ter plaatse in de problelemen kan komen zonder paspoort. Ik heb natuurlijk een paspoort aangeschaft maar wilde weten wat andere als reisdocuement hebben gebruikt.

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:24

wij hebben vorig jaar voor de zekerheid toch een paspoort aangevraagd, maar volgens ons reisbureau was het ook gewoon mogelijk om met identiteitskaart naar tunesië te gaan.

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 11:26

Oja, mijn vriend had nog naar de ambassade gebeld hierover om te vragen hoe het nou precies zat. Ik weet alleen niet meer wat hun hadden gezegd, ik zal als hij thuis komt van z'n werk wel vragen of hij het nog weet. (als ik het niet vergeet Bloos )

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:34

Achterop je ID kaart staan toch alle landen waar je hem kan gebruiken??? Ik zou de gok never nooit nemen Ik heb sowieso alleen maar een paspoort.