Er zit geen stabilisatie op de lens. Remco heeft gelukkig een hele vaste hand. We hebben wel een statief, maar dat hebben we niet gebruikt. Botswana lijkt me ook heel gaaf!!!! Daar gaan we ook zeker een keer naar toe.
Ze hebben daar ook heel veel vegetarische pasta enz. Ik eet zelf ook geen vlees, wel heel af en toe vis en dat hebben ze daar ook genoeg. Ze hebben ook veel groentegerechten en genoeg lekkere dingen voor vegetariers.
De reis is niet echt goedkoop, maar ook dat kan je wel goedkoper regelen. Ze hebben nu ook fly drive aanbiedingen en genoeg goedkope lodges waar je kan slapen. Het eten is echt goedkoop daar! Als je echt goed uit eten gaat, ben je met zijn tweetjes tussen de 15 en 20 euro kwijt en dat kan ook nog goedkoper. Ons duurste etentje was ongeveer 50 euro met zijn tweeën en toen hebben we ook echt heel uitgebreid gegeten en heeeeeel veel wijn gedronken
Gaaf hoor! Wij zijn vorig jaar januari/februari in Zuid-Afrika geweest, ook in Hluhluwe, dat was geweldig!! Alleen geen Cheetah's gezien, het center was toen dicht en in het wild zie je ze bijna niet. Ook geen leeuwen gezien, helaas. Wel veel olifanten en neushoorns en die eeuwige Impala's De foto's in mijn Bokttopic van destijds doen het helaas niet meer.