Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesse_rulez schreef:Wat me daar opviel is dat aan het begin van een drukke straat een Mc Donalds, Burger King en KFC waren.... nog geen 100m verderop (!) lag nog een MC Donalds en een Burger King.... en allen waren drukbezocht haha...
Vjellko schreef:iers dansles hebben (hihi kan ze nog wat laten zien in de pub dan)
Vjellko schreef:zijn er nog meer fotos?nog meer wegzwijmelen haha.
ja_nee schreef:Oehh... maar nu maak jij me nieuwschierig naar die Ierse dans... Wat moet ik me erbij voorstellen, en hoe werkt dat, haha... Ben wel benieuwd
Vjellko schreef:nog meer fotos iemand?
Vjellko schreef:iers is soort engels hoor, maar dan met een waanzinnig gaaf accent en ze hebben natuurlijk wel eigen woorden enzo. soort van zoals fries in nederland.
(leg ikd at goed uit zo meiden?)
Vjellko schreef:iers is soort engels hoor, maar dan met een waanzinnig gaaf accent en ze hebben natuurlijk wel eigen woorden enzo. soort van zoals fries in nederland.
(leg ikd at goed uit zo meiden?)
batje schreef:Ieren spreken in het dagelijks leven wel vaak Engels (al is Gaelic een verplicht schoolvak)
Vjellko schreef:ik ben echt te erg, maar zodra ik een iers accent hoor lig ik al zowat in katzwijm
die ene film van brad pitt dat ie iers praat echt wouwwwhahaha