Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
femmigje schreef:Het is inmiddels de 20e. Hebben jullie geboekt? Wanneer gaan jullie?
Ik heb vandaag mn paspoort en dus mijn visum binnen gekregen. Jaaa nu wordt t echt echt!! Nog ongeveer 2,5 maand!
femmigje schreef:@botanya: een australische vriend toe maar.. 10 oktober vertrekken dan ben ik er net! Na n mega lange reis hehe..
Ga je rondtrekken of blijf je in Sydney?
Megantjuh schreef:Ik begrijp dus dat jullie gaan backpacken? In Australie?
Gaaf
Ik ga volgend jaar als het goed is naar Australie, heb er familie wonen en kan er dus heen met enkel een ticket
mijndario schreef:Me zus was voor 7 maanden australie, met veel excursies, maar ook werken, auto's huren enz. 7500 euro kwijt.
mijndario schreef:Megantjuh schreef:Ik begrijp dus dat jullie gaan backpacken? In Australie?
Gaaf
Ik ga volgend jaar als het goed is naar Australie, heb er familie wonen en kan er dus heen met enkel een ticket
Ja.. maar dat ticket is wel heel duurWij hebben ook familie wonen in Australie, maarjah daar hebben we niet echt contact mee, haha en om daar nou opeens voor de deur te staan
Me zus was voor 7 maanden australie, met veel excursies, maar ook werken, auto's huren enz. 7500 euro kwijt.
Megantjuh schreef:Hmm ticket ligt rod 800 dachtik?