Teamuitje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

komone

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:43

Hier met het team naar Studio 21 in Aalsmeer geweest. Was een dinershow. Was leuk opgezet. Eerst een buffet. Het meest uitgebreide buffet wat ik ooit heb gezien. En tussendoor kwamen er dansers, zangers en illusionisten tussen de tafels door springen.
Daarna naar de theaterzaal waar een hele mooie show werd gegeven. En tot slot nog een kleine afterparty. Het was wel in de avond. Van vijf tot half twaalf.

Autumnn

Re: Teamuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:22

Mijn vriend is met het bedrijf bonbons gaan maken, zelfs hij die niet van chocolade hield vond het erg geslaagd!

zazaza

Re: Teamuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:59

Taribush! Ongeveer de enige plek waar ik zelf de team dagen echt leuk vond. Leuke creatieve mensen en prachtige plek in de natuur. Als je een actief team hebt is de wampex heel leuk. Taribush zit in Drenthe.

De postwagen vind ik persoonlijk echt vreselijk, schreeuwerige plek met centerparcs vibes.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 53 min geleden

Een Rolstoelbasketbal clinic is onwijs leuk om te doen!
Het kan op locatie, of op hun eigenlocatie.
https://basketballexperience.nl/activiteiten/clinics/

Twee jaar terug was dat ons uitje. We hebben een team wat actieve dingen leuk vindt, maar ook veel enkel/knie blessures. Dit was dus een ideale combinatie. Iedereen kon mee doen.

Als ik het goed onthouden heb worden de kosten van de clinic gebruikt om jongeren (met een handicap) kennis te laten maken met de sport, om zo alle jongeren te kunnen laten sporten.

Voor mij was dit uitje dubbel geslaagd. :D Door dit uitje durfde ik de stap te maken, om contact op te nemen met her rolstoel team hier uit de buurt. Door enkel problemen gaat valide basketbal niet meer, maar nu haal ik heel veel plezier uit rolstoelbasketbal.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16 min geleden

Ik heb met een vergelijkbare grootte eens een uitje gedaan op Urk. We hebben de groep toen gesplitst in 3. De ene groep ging de vuurtoren op, de andere groep deed een "ginkiestocht" (echt enorm leuk, Urk heeft een immense culturele historie) en een andere groep ging met een boot het water op. We hebben toen enorm goed geluncht bij de "botterschuur" en nadien uit eten geweest bij restaurant de Zeebodem.