Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celine_Famke schreef:Kaapverdië (behalve Sal etc) is vele malen mooier dan Egypte, wanneer je gek bent op groen en natuur. Santo Antao is echt prachtig!
haha1995 schreef:Missen jullie niet dat de ts vooral zon en kleine kinderen vraagt. De eilanden van Kaap verdie zijn prachtig. Maar met kleine kinderen zeker 3 en 5 is juist een vakantie aan water heerlijk, en zeker zoals wij in egypte hadden dat het personeel leuk met de kinderen omgaat. Dat is trouwens in Sal ook, ook al is dan een zandbak. Alleen qua snorkelen voor de kust is egypte mooier
Celine_Famke schreef:Jaa absoluut, ik bedoelde ook niet dat Egypte niet mooi is hoor! Het is er prachtig en ik ben zelf van mening dat elk land z'n charme heeft. Alleen kennen veel mensen Kaapverdië enkel als zandbak (lees: Sal) en dat vind ik zo zonde, want het is zoveel meer dan dat.
Ik heb zelf een voorkeur voor Kaapverdië omdat ik daar het landschap mooier vind (de eilanden die jij benoemde idd), maar dat is persoonlijk
haha1995 schreef:Missen jullie niet dat de ts vooral zon en kleine kinderen vraagt. De eilanden van Kaap verdie zijn prachtig. Maar met kleine kinderen zeker 3 en 5 is juist een vakantie aan water heerlijk, en zeker zoals wij in egypte hadden dat het personeel leuk met de kinderen omgaat. Dat is trouwens in Sal ook, ook al is dan een zandbak. Alleen qua snorkelen voor de kust is egypte mooier
Dorine92 schreef:Celine_Famke schreef:Kaapverdië (behalve Sal etc) is vele malen mooier dan Egypte, wanneer je gek bent op groen en natuur. Santo Antao is echt prachtig!
Niet alleen Santo Antão is prachtig, ook de andere eilanden muv Sal.
Brava
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Fogo
[ Afbeelding ]
En ik ben gek op Cabo maar ik ben het niet met je eens. Egypte is ook prachtig, ook als je gek bent op groen en natuur
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
LadyDaily schreef:Wat leuk om jullie ervaringen te lezen!
De fotos en ervaringen zonder kinderen vinden ik ook leuk hoor! Kan ik ook beter beslissen wat we het beste kunnen gaan doen.
Maar het is inderdaad Egypte. Ik ga nog opzoek naar een goed hotel, liefst aan het strand (pickalbatros jungle zit bijvoorbeeld niet aan het strand)
Ttc rihana zit helaas al vol in die periode dat wij willen.
LadyDaily schreef:Dorine92 schreef:
Niet alleen Santo Antão is prachtig, ook de andere eilanden muv Sal.
Brava
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Fogo
[ Afbeelding ]
En ik ben gek op Cabo maar ik ben het niet met je eens. Egypte is ook prachtig, ook als je gek bent op groen en natuur
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat een prachtige foto's! Mag ik vragen welke plek je zat?
Dorine92 schreef:Elin_ schreef:Ik twijfel over exact dezelfde landen. Ook Cyprus hebben wij op het lijstje.
Wat zijn jouw eisen? Wil je op een resort (daar kan ik je niet mee helpen) of meer reizen/sightseeing?
Elin_ schreef:Dorine92 schreef:Wat zijn jouw eisen? Wil je op een resort (daar kan ik je niet mee helpen) of meer reizen/sightseeing?
Ik ben een koukleum, dus 28 graden in Frankrijk vond ik fris. Liefst 34+. Dus temperatuur op 1. Verder all inclusive is prima tenzij restaurants veilig zijn qua eten (zoals in Cyprus). Houd van natuur (water vooral), maar het is ook een relax vakantie. Ik ga niet hiken. Egypte is perfect op de Egypt belly kans na (gevoelige maag..)