Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Britt1 schreef:Leuk, ik ben er ook weer als bezoeker dit jaar! Vind dit altijd een leuk evenement met mooie demo's en kraampjes! Weet iemand of er ook Hackamore hoofdstellen verkocht worden door iemand daar?
HbarcherSiem schreef:Britt1 schreef:Leuk, ik ben er ook weer als bezoeker dit jaar! Vind dit altijd een leuk evenement met mooie demo's en kraampjes! Weet iemand of er ook Hackamore hoofdstellen verkocht worden door iemand daar?
Bedoel je de hackamore waar ik mee rijd? Je kunt me dan altijd even aanschieten om te vragen waar ik de goede hackamores koop.
lotthje schreef:Ik ben er bij als bezoeker dit jaar! Eerste keer en heb er meeega zin in. Nog bokkers waar ik eventueel bij aan kan sluiten? Ik ga alleen, en dat is toch wel stiekem wat spannend, hahaha.
@Siem dat is een bosal toch? Ik rijd zelf met hackamore, en dat zijn meer scharen. Misschien heb ik het mis hoor, dat kan best. Al ben ik zelf enorm geintereseerd naar hoe rijden met bosal gaat, dus ik zou daar wel meer over willen weten!