Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nienkje_H schreef:Snap ik. Een slotje is echt wel ‘een dingetje’. Maar we hebben allemaal echt enorm met je meegeleefd en meegelezen en gaan dat nu weer doen!
Nienkje_H schreef:Ohhh, das echt K.
Snap wel dat het onvoltooid is, met Callas haar kreupelheid. De eventuele oplossing met haar (lastig knolletje, maar sensibel mooie, moeilijke pony) je uit handen is genomen.
Ze is denk ik, gewoon (een van je) spirit-ponies. Oh wat een geweldig, fantastisch leven, incl. Spelen, liefde, uitdaging, zekerheid heeft zij bij jou gekregen. Dat is wat het is hoor. De ene knol krijgt een keurig leven en Calas krijgt een super-duper paardwaardig leven bij jou.
Zou ze bij mij en veel andere bokkers ook krijgen, maar bij jou echt in extrema. Met een leider (Pris), met een kudde op lekker gras en bewegingsvrijheid, met een mens dat elke dag kritisch naar iedereen kijkt. En goede afwegingen maakt.
Hoe Callas en de anderen paardjes ook verder leven: mooier dan dit wordt het niet voor een knollie!
senna21 schreef:Volgens mij heb je een nieuwe spannende werktitel: Zozo, het tij keren.![]()
Misschien lijken Callas en Zozo wel een beetje op elkaar, qua nieuwsgierigheid en enthousiasme in ieder geval.. Hopelijk lukt het met het hondje wel om het echt op te lossen.