Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_irene_ schreef:Senegambia Beach in Gambia is een mooi hotel/resort. Aan het strand en dichtbij de ‘strip’ met allemaal restaurantjes. Het is een stukje vliegen, maar voordeel is wel dat het tijdsverschil maar een uur is.
Earth schreef:Moah, het kan maar het is echt niet zo boeiend. Je kunt quad of jeep rijden door de duinen, naar een bedoeïenen dorp gaan, een dagje de stad in gaan. Maar dat is echt niet zo boeiend allemaal.De stad voelde ik me ook niet veilig, ze staan daar met dikke wapens op elke hoek van de straat. Je kunt een dagtrip doen naar Caïro maar dat is ook echt heftig, om 4 uur 's nachts de bus in, 6 uur rijden door de woestijn, dan een paar uur daar in de hitte en dan weer 6 uur terug.
Dus nee, qua activiteiten is het niet zo bijzonder. Je kunt er wel heel goed snorkelen en duiken enzo. Dat is de enige reden dat ik naar Egypte zou gaan
Druif_01 schreef:Wij hebben inderdaad ook bewust voor een resortvakantie gekozen in Egypte, juist omdat we even een paar dagen helemaal niets willen doen. Normaal zijn wij wel van dingen doen en zien tijdens onze vakantie, maar nu even een paar dagen niet, dan lijkt zo’n resort me helemaal prima.
Druif_01 schreef:Ik zou het überhaupt enigzins kortzichtig vinden als je een land niet kiest om te bezoeken, omdat 1 iemand zegt dat er niets te beleven is. Ik neem aan dat je zelf ook wat verder vooronderzoek doet, maarja, wie ben ik?