Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura_ schreef:Bedankt voor de reacties! Ik ga de anwb eens bellen. Moest er Toevallig paar weken terug aan denken aan wat als... dus fijn te horen dat er reisverzekeringen zijn die huisdieren ook in de polis hebben!
Interpolis heeft wel wat over dieren erin staan dacht ik, maar volgens mij gaat het daar alleen om katten en honden. Zou m'n paard toch ook wel fijn vinden.
_Anke_ schreef:Laura_ schreef:Bedankt voor de reacties! Ik ga de anwb eens bellen. Moest er Toevallig paar weken terug aan denken aan wat als... dus fijn te horen dat er reisverzekeringen zijn die huisdieren ook in de polis hebben!
Interpolis heeft wel wat over dieren erin staan dacht ik, maar volgens mij gaat het daar alleen om katten en honden. Zou m'n paard toch ook wel fijn vinden.
Helaas Interpolis keert niet uit bij paarden. Alleen als het ziekte of overlijden van een hulphond is.
Wij hebben het in mei aan de hand gehad, paard thuis met koliek en werd een operatie en daarom naar huis gekomen. Maar helaas Interpolis keerde geen euro uit.
Janine1990 schreef:Doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Kost me iets van 80 euro per jaar, is voor dichtbij en verweg tot 6 weken reis.
Kan dit jaar prima uit met 4 uitstapjes naar het buitenland en 2 concerten(daar geldt het dus ook voor!)
Ik moet mijn ziekenhuisbezoekje op Bonaire nog even declarerenAls dat nog mag...
Lestria schreef:Janine1990 schreef:Doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Kost me iets van 80 euro per jaar, is voor dichtbij en verweg tot 6 weken reis.
Kan dit jaar prima uit met 4 uitstapjes naar het buitenland en 2 concerten(daar geldt het dus ook voor!)
Ik moet mijn ziekenhuisbezoekje op Bonaire nog even declarerenAls dat nog mag...
Waar ben jij verzekerd dan als ik vragen mag? Ik was getriggerd door dit topic en iedereen die zegt dat het niet zo veel kost. Dus net even berekend bij FBTO maar dat kost serieus 60 euro per maand als je ook verre reizen wil laten dekken. Of is je dekking gewoon heel laag?
Lestria schreef:Maar voor hoeveel per claim zijn jullie dan verzekerd? Want verzekeren voor 1000 euro is natuurlijk leuk maar dekt niet een 4 weekse vakantie naar Amerika mocht die geannuleerd moeten worden. Als je een hoger bedrag wil verzekeren kom je echt wel op dat soort bedragen.
Al kan ik mij voorstellen dat 1000 euro verzekeren wel helpt mocht je eerder naar huis moeten, je vlucht 2 dagen verzet zijn etc.