Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muiz schreef:Hoe groot is de camelbag die je nu hebt? Eigenlijk zou je gewicht er niet mega veel door moeten veranderen.
Goof schreef:Ben je gisteren toch niet naar Voorthuizen gelopen?
Peelie schreef:Vandaag voel ik me al weer een stuk beter en zit dus ook weer gewoon fris en fruitig op het werk.
Een aantal dingen heb ik gemerkt tijdens het wandelen en het camperen. Ik had nu een plastik zeiltje mee als grondzeil, voor nu prima, maar voor meerdere dagen niet handig natuurlijk. Ze hadden geen grondzeilen in de winkel liggen.
Het grondzeil wat officieel bij deze tent hoort komt alleen maar onder de binnentent en niet onder de koepel waar de tas kan staan. Persoonlijk vind ik dat helemaal niet handig. Om te beginnen omdat ik heb gemerkt dat er anders best veel vocht onder de koepel door komt, wat voor veel condens tussen binnen en buitentent zorgt. Dus eigenlijk zou ik een grondzeil willen wat ook onder de buitentent komt zodat spullen toch ook bodem droog staan en condens te beperken.
Ik heb nu dus een MT900 2prs. Wat voor grondzeil gebruiken jullie daarvoor?
Verder een zeer praktisch onderwerp. BH's. Anders is een comfortabele BH al belanhrijk, maar met de kilo's op de rug is vooral de bandjes van deBH echt super belangrijk heb ik gemerkt. Welke BH raden jullie aan?mijn idee is iig eevn met brede banden en zo min mogelijk randjes.
Verder kan ik wel zeggen dat de les van dit weekend vooral is nog meer omthaasten, echt de tijd nemen. En dat ik veel meer kan met minder dan ik dacht.![]()
Het smaakt naar meer