alleen ik heb niet zo'n beste rug als in , ik kan prima hiken maar niet met kampeerspullen op mijn rug. Maar op een eiland met heel weinig mensen slapen lijkt me heel gaaf maar ik heb nog geen optie gevonden om bijvoorbeeld een of twee nachten te slapen niet ver van waar je ook wordt opgehaald/gebracht. Of ik zou zelf wat kampeerspullen moeten aanschaffen, dat is misschien een optie, maar dat is wellicht wel erg prijzig voor zo kort. Ik had toen iemand gevonden die kampeerspullen verhuurd maar voor minimaal een week.Dus daar nog enige twijfel of ik toch voor een ander eiland moet kiezen, maar ik hou van mooie natuur waar weinig mensen komen
Super lief dat je aanbiedt dat we dan misschien samen met een boot een tochtje zouden kunnen doen
Wel even een reminder dat het nog een meer jaren plan is
dat ik van de week eens ga bereken wanneer het een beetje haalbaar zal zijn qua kosten.
Ga op een later tijdstip (na werk) even het topic lezen.
Ik wil niet perse moeten werken daar, maar wil ook geen dingen laten omdat ik geen geld heb. Wil zelf (in de hoop dat ik het aan durf) met een auto op pad, tentje oid mee of slapen in de auto, zoiets