Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik ben benieuwd naar waar jullie heen zouden gaan en waarom, de vragen zijn dus eigenlijk niet van toepassingmaar nu ben ik dus nieuwsgierig waarom je voor Scandinavië zou kiezen
germie schreef:Als geld geen rol speelt ging ik de 8 daagse Lemosho doen naar de Kilimanjaro, gevolgd door 4 of 5 dagen luxe safari. Dan heb je Tanzania gehad. Vervolgens door naar de Sunda eilanden om te duiken, naar de Filipijnen om te duiken. naar Thailand voor de natuur en om te duiken, en Maleisie. Ik zou dus het langst in Azie blijven en 2-3 weken in Afrika. Misschien dat ik nog 1-2 weken zuid Afrika zou meepakken.
Of ik zou beginnen met Mera Peak beklimmen in Nepal en dan heb je alles in Azie gedurende die 2 maanden.
moonsparkle schreef:germie schreef:Als geld geen rol speelt ging ik de 8 daagse Lemosho doen naar de Kilimanjaro, gevolgd door 4 of 5 dagen luxe safari. Dan heb je Tanzania gehad. Vervolgens door naar de Sunda eilanden om te duiken, naar de Filipijnen om te duiken. naar Thailand voor de natuur en om te duiken, en Maleisie. Ik zou dus het langst in Azie blijven en 2-3 weken in Afrika. Misschien dat ik nog 1-2 weken zuid Afrika zou meepakken.
Of ik zou beginnen met Mera Peak beklimmen in Nepal en dan heb je alles in Azie gedurende die 2 maanden.
Ga je de kili nog doen? Ik kan me het topic herinneren
SusanH schreef:Als ik 2 maanden vrij had zou ik de hond meenemen en op een compleet afgelegen plek gaan zitten. Ik weet een heel mooi dal in Oostenrijk waar alleen af en toe een verdwaalde wandelaar komt en nog 1 boerderij staat. Uitzicht op besneeuwde bergtoppen en beboste hellingen. De rust die daarvan uit gaat is heerlijk. Dichter bij huis zou 2 maanden Vlieland of ergens op de Veluwe midden in het bos ook geweldig zijn.