denice schreef:DuoPenotti schreef:Ja kunt dan dood zijn, maar het zogenaamd doen voor de kinderen en zo medewerking bij de school kweken gaat ook niet lukken. Denk eerder het tegendeel.
ben en blijf gewoon eerlijk. We hebben nu de mogelijkheid te gaan en we willen het graag doen.
Overigens lees ik ook die 900 als totaal, niet per kind.
Ik zou zeggen waag de gok, hou rekening met dat geld, meevaller als ze het niet opleggen.
Heb jij deze informatie ook van die reisblog? Want die site is al 4 jaar oud, ik ben bang dat het misschien wat oude informatie is.
Je hebt gelijk hoor, we doen het natuurlijk ook voor onszelf. Vind ik ook gewoon een goede reden eigeniijk..
Ja sorry heb ook niet meer informatie dan wat daar staat.
Ik vind dat zeker ook een goede reden, zeker

Mijn vader is overleden toen ik 9 was dus weet echt wel dat kansen die je nu kunt pakken ook moet pakken als het kan.
Maar zou het daar ook bij houden en het niet goed willen praten voor de kinderen is het leerzaam.
Dat is wat mij steekt in je uitspraken, niet dat je wilt gaan.
Ik denk juist op die leeftijd dat ze dat prima kunnen missen als ze anders goed meekomen.
En vrij indeelbare dagen, zou zo gek niet zijn, zeker met alle culturen en hun dagen, maar helaas is dat niet.