Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bambelien schreef:Waar is dat water als ik vragen mag, chamion?
Goof schreef:Degenen die verhuisd zijn; hoe hebben jullie dat praktisch gezien gedaan?
Eerst een baan zoeken, dan een huis? Eerst verhuizen, oude baan houden en dan iets anders zoeken?
De afstand van (waar dan ook op) de Veluwe naar werk zou te groot zijn voor dagelijks reizen, dus ik moet eigenlijk een baan en een huis tegelijk vinden
Goof schreef:Degenen die verhuisd zijn; hoe hebben jullie dat praktisch gezien gedaan?
Eerst een baan zoeken, dan een huis? Eerst verhuizen, oude baan houden en dan iets anders zoeken?
De afstand van (waar dan ook op) de Veluwe naar werk zou te groot zijn voor dagelijks reizen, dus ik moet eigenlijk een baan en een huis tegelijk vinden
Goof schreef:Thuiswerken is geen optie, ik werk in het voortgezet onderwijs![]()
Ik heb niet de energie om naast een intensieve werkdag ook nog meer dan 2 uur te moeten reizen. Daar leef ik echt niet voor. Ik vind dat dus nog wel een dingetje, hoe ik dat straks ga doen als het tot een verhuizing komt.
manzano schreef:Goof schreef:Thuiswerken is geen optie, ik werk in het voortgezet onderwijs![]()
Ik heb niet de energie om naast een intensieve werkdag ook nog meer dan 2 uur te moeten reizen. Daar leef ik echt niet voor. Ik vind dat dus nog wel een dingetje, hoe ik dat straks ga doen als het tot een verhuizing komt.
In onderwijs is er werk genoeg toch. Dat is nou net een sector waar ik me er geen zorgen om zou maken.
DemDeempel schreef:Oh ik kom meevolgen! Ik woon zelf vrijwel op de Veluwe met het Leesten en de Cantharel op loopafstand.
Merk dat ik zelf te weinig echt geniet van de omgeving door er te gaan wandelen. Maar als ik richting de randstad moet en weer naar huis rijd, begin ik de glimlachen zodra ik de eerste heide planten en het witte zand zie. Voor mij echt thuiskomen.
Hopelijk kan ik via dit topic meer motivatie vinden om echt meer te genieten van de prachtige plek waar ik mag wonen