Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prrrr schreef:Wie schön!
Wij hebben gisteren twee weken in en rond Berlijn bedacht en geboekt. Met de trein ernaartoe, tussendoor daar nog ergens voor een paar dagen een auto huren, en dan met de trein weer terug. Als je dat lang genoeg van te voren boekt is dat goedkoper dan met de auto heen en weer. Wauw.
Binck8 schreef:Vraagje, hier zijn nogal wat mensen die ook meer weten van Harz-gebied. Kunnen jullie dat wat over zeggen? Mag ook in pb. Ben heel benieuwd en op zoek naar iets voor volgend jaar misschien.
moonsparkle schreef:Binck8 schreef:Vraagje, hier zijn nogal wat mensen die ook meer weten van Harz-gebied. Kunnen jullie dat wat over zeggen? Mag ook in pb. Ben heel benieuwd en op zoek naar iets voor volgend jaar misschien.
Ik vond het er vooral erg drukhoewel het wel groot is dus misschien verschilt het ook wel per plek. En dat was buiten het hoogseizoen.
Binck8 schreef:Ik las ook wel wat over veel dode bossen door droogte en een kever....
Geen idee hoe ernstig dat is maar in de reviews kwam dat nogal terug.
SusanH schreef:Wij zijn aan de andere kant geweest van waar jij zit/heen gaat, aan de Oostenrijkse kant van de Zugspitze. Sowieso als je richtig Garmisch gaat echt een aanrader om de Eibsee en de top van de Zugspitze ook te bezoeken als je toch in die buurt bent. De Partnachklamm is idd heel mooi. En als je toch wil rodelen, in Oostenrijk vind ik dat zelf leuker dan in Duitsland, langere banenvanuit Garmisch of Fussen ben je ook zo in Biberwier, daar is een leuke zomer rodelbaan.
thequeensmum schreef:D_akota schreef:München is een leuke stad, is zeker een bezoekje waard. En in de buurt van Neuschwanstein is nog een schattig kerkje. Ik vond het een mooie stop om wat foto’s te maken. Iig veel plezier nog.
Ik denk dat je de St. Colomankirche bedoelt?
[ [url=m/HGN22r.jpg]Afbeelding[/url] ]