Bus is er ook klaar voor. Papieren info ook al gereed. Eten ingepakt. En ik heb joepie zowaar een beetje kunnen eten zelf ook
zou het dan toch nog goedkomen.
Of voor een dag of voor een weekend. Daar komen we morgen wel achter
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zou het dan toch nog goedkomen.
mijn dag bestond uit de baan, slapen en gv ging wat eten, de baan, gv slaapt en ik eet wat
en scoor een tekening van Toon van Driel
de baan, twee tellen rolstoelpodium
waardeloos
geen zicht, veel te smal en de schermen en globe of death zijn niet te zien
en een oeps niet aan gedacht vermoed ik. Als je zit kijk je recht onder korte rokjes van de mensen boven je
en daar wordt ook veel bier op je gemorst.
Er passen 5 stoelen en de rest staat daarachter. Dan maar op afstand aan de rand achterop gekeken. Toen maar naar Hans Klok. Hij was weer goed
waar ik kennelijk naast een presentator zat. Nu ben ik twee keer in beeld
precies 5 jaar na het nos gedoe.
even na 2230 belde gv met ruik je iets ik zie rook. Toen begon het bij de bus ook te stinken. Veel sirenes ook. En is gv maar weggegaan om eventuele sjit voor te zijn. En we sliepen voor 0.00 al.
tjsa
wat een idioot.
Goddank niet te veel schade.
Volgende week twee donderdag kaarten of Rollywood. Zilveruitje wel naar gekeken maar voor mij veel te duur en lastig doorverkopen als Rollywood door kan gaan.
Die vrijdag kaarten raak ik wel kwijt via ticketswap dan.
hopelijk weet ik komende week of ik of een heel weekend erbij ben (en tussendoor kan rusten) of de donderdag en vrijdag en dan planten we de camper of mijn bus ergens neer voor de nacht