Zwarte Cross 2023

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-24 16:04

Luchtige kleding en zonnenbrand liggen al klaar. Gelukkig niet boven de 30 graden, alleen zondag kans op nattigheid en onweer geloof ik.

Bus is er ook klaar voor. Papieren info ook al gereed. Eten ingepakt. En ik heb joepie zowaar een beetje kunnen eten zelf ook *\o/* zou het dan toch nog goedkomen. :D

Of voor een dag of voor een weekend. Daar komen we morgen wel achter :P

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-24 00:31

We hebben gister nog niet eerder zo n rustige cross gehad :') mijn dag bestond uit de baan, slapen en gv ging wat eten, de baan, gv slaapt en ik eet wat :Y) en scoor een tekening van Toon van Driel *\o/* de baan, twee tellen rolstoelpodium ;( waardeloos -O- geen zicht, veel te smal en de schermen en globe of death zijn niet te zien :n en een oeps niet aan gedacht vermoed ik. Als je zit kijk je recht onder korte rokjes van de mensen boven je :oo en daar wordt ook veel bier op je gemorst. -O-

Geen joost klein van dichterbij dus want ik zag alleen maar de rug van een electrische rolstoel. -O- Er passen 5 stoelen en de rest staat daarachter. Dan maar op afstand aan de rand achterop gekeken. Toen maar naar Hans Klok. Hij was weer goed :j waar ik kennelijk naast een presentator zat. Nu ben ik twee keer in beeld :') precies 5 jaar na het nos gedoe.

Na Hans Klok ging mijn energie naar -10. Fietstaxi naar mijn bus waar ik om 2130 sliep :+ even na 2230 belde gv met ruik je iets ik zie rook. Toen begon het bij de bus ook te stinken. Veel sirenes ook. En is gv maar weggegaan om eventuele sjit voor te zijn. En we sliepen voor 0.00 al. _O- tjsa

Maar jemig brandstichting :oo wat een idioot. -:(- Goddank niet te veel schade.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 13:38

Wie heeft er al kaartjes bemachtigd voor 2025?
Wij zijn er weer bij *\o/*
Grasnapolsky kaartjes gelukkig direct kunnen kopen vanmorgen :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 13:46

:D

ik heb 1,5 uur in de rij gestaan voor 2 vrijdag kaarten. Ik begon op plek 16000 nog wat vanmorgen :') Volgende week twee donderdag kaarten of Rollywood. Zilveruitje wel naar gekeken maar voor mij veel te duur en lastig doorverkopen als Rollywood door kan gaan. :j Die vrijdag kaarten raak ik wel kwijt via ticketswap dan.

Helaas is van Rollywood volgende week pas bekend over het hoe en wat kwa kosten. Ik moest dus vandaag wel in ieder geval de vrijdag veilig stellen :)) hopelijk weet ik komende week of ik of een heel weekend erbij ben (en tussendoor kan rusten) of de donderdag en vrijdag en dan planten we de camper of mijn bus ergens neer voor de nacht

Ik red het kwa energie niet om en de baan en theater en muziek te doen op een dag. Afgelopen jaar de baan wat minimaal theater en toen was de pijp al weer leeg.