Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cp112 schreef:Wij veranderen nooit wat aan de koplampen en ook nog nooit issues mee gehad
Nature93 schreef:Hoi iedereen,
Heel erg bedankt voor jullie reacties! We hebben er toch voor gekozen om toch iets totaal anders te gaan doen en iets dichterbij.
Ik zit te denken aan een huisje/hotel in het Zwarte Woud (Duitsland) of richting Belgische Ardennen en vanaf daar leuke dingen te ondernemen.
Paardenfan25 schreef:Die stickers kan je toch bij anwb halen?
Ik ga eind juni weekje alleen naar Cotswolds. Heel spannend. Iemand nog tips?
ikke schreef:cp112 schreef:Wij veranderen nooit wat aan de koplampen en ook nog nooit issues mee gehad
Ik ben het weleens vergeten en dat leverde prompt "commentaar" van mede-weggebruikers in de vorm van lichtsignalen.....Nature93 schreef:Hoi iedereen,
Heel erg bedankt voor jullie reacties! We hebben er toch voor gekozen om toch iets totaal anders te gaan doen en iets dichterbij.
Ik zit te denken aan een huisje/hotel in het Zwarte Woud (Duitsland) of richting Belgische Ardennen en vanaf daar leuke dingen te ondernemen.
Er is zoveel te beleven in Europa, dat zou bijna keuzestress geven![]()
Maar als je naar de Ardennen gaat: https://www.hostellerieherock.be/
gaucho schreef:Waar houden jullie van om te doen? Zoveel opties in Duitsland, Ardennen en Luxemburg.
Ik kan er meerdere vakanties mee vullen![]()
Eiffel / Moezel is ook erg mooi
Nature93 schreef:Dan zou ik Engeland nog niet uitsluiten, maar eerder richting het noorden gaan: met de boot naar Newcastle en dan naar het Lake District.gaucho schreef:Waar houden jullie van om te doen? Zoveel opties in Duitsland, Ardennen en Luxemburg.
Ik kan er meerdere vakanties mee vullen![]()
Eiffel / Moezel is ook erg mooi
Lekker wandelen, keertje een dierentuin bezoeken. Georganiseerde dagtrip met rondleiding, zo iets als watervallen bezoeken, lezen. Een mooie route met de auto of trein. Ed
Mkango schreef:Nature93 schreef:Dan zou ik Engeland nog niet uitsluiten, maar eerder richting het noorden gaan: met de boot naar Newcastle en dan naar het Lake District.
Lekker wandelen, keertje een dierentuin bezoeken. Georganiseerde dagtrip met rondleiding, zo iets als watervallen bezoeken, lezen. Een mooie route met de auto of trein. Ed
gaucho schreef:In Luxemburg het Mullerthal bijvoorbeeld in combinatie met Trier.
gaucho schreef:Lake District is ook prachtigmaar voor 6 dagen en de huidige kosten van de ferry zou ik voor Duitsland of Luxemburg gaan.
Bijvoorbeeld vulkaaneifel (Daun), kun je prachtig wandelen, mooie wildparken. Dagtripjes bijvoorbeeld naar de kastelen, stadjes en wijngaarden van de Moezel. Of een stadje aan de Moezel zelf.
In Luxemburg het Mullerthal bijvoorbeeld in combinatie met Trier.
Nature93 schreef:gaucho schreef:Lake District is ook prachtigmaar voor 6 dagen en de huidige kosten van de ferry zou ik voor Duitsland of Luxemburg gaan.
Bijvoorbeeld vulkaaneifel (Daun), kun je prachtig wandelen, mooie wildparken. Dagtripjes bijvoorbeeld naar de kastelen, stadjes en wijngaarden van de Moezel. Of een stadje aan de Moezel zelf.
In Luxemburg het Mullerthal bijvoorbeeld in combinatie met Trier.
Is de plaats Nohn wat in de vulkaan Eifel?
Twiggy2008 schreef:Wat leuk, naar Zuid Engeland!! Ik ken enkel Dover, Canterbury en Londen, dat stukje. Maar zag dit topic en vroeg mij af of iemand mij kan vertellen hoe lang je ongeveer rijdt met de auto van Dover naar Portsmouth?
Even geen vakantie, hoor, maar mijn dochter (18) gaat in september in Portsmouth studeren, dus ben wat info aan het vergaren over het reizen daarheen (auto/trein/vliegtuig/boot).
Hoe dan ook lijkt Zuid Engeland mij prachtig!!! Cornwall bijvoorbeeld, denk dat ik daar zeker heen ga, als ik wat daagjes bij dochterlief spendeer. Plak ik daar gewoon aan vast.