loulou schreef:Wanneer ben jij geweest? En ben je met een groepsreis geweest? Ik kan een boek schrijven wat we in die twee weken hebben meegemaakt.
Op het vliegtuig spraken we alleen maar Nederlands die ook van alles hadden meegemaakt. Alleen mensen die zelfstandig hadden gereisd. Groepsreizen waren allemaal positief
Terwijl de verhalen van mensen die wij kende de jaren daarvoor allemaal positief waren. Het land is prachtig, maar toch zal ik het niet aanraden
Water is goed verkrijgbaar is mijn ervaring
Dorine92 schreef:Met groepsreizen ga je naar de meest toeristische gebieden, en zit je precies tussen de toeristen uitmelkers. Ik snap wel dat je dan evt wél slechte ervaringen kunt hebben. Toerisme maakt de locals niet leuker, dat geldt overal
Het was dus precies andersom
de groepsreizen waren positief, iedereen die zelfstandig reisde had van alles meegemaakt. Wij hadden het geluk dat we alles hadden meegemaakt wat al die mensen uit onze vlucht samen hadden meegemaakt
Wij zijn overvallen, hebben een dag op het politiebureau gezeten daardoor en waren bang dat wij daar uiteindelijk moesten blijven i.p.v. de daders
op iedere hoek van de straat probeerde ze je op te lichten. Gezeik met inleveren huurauto enz. We hebben geloof ik 1 dorpje gehad waar we niks mee hebben gemaakt
Die regels van fotograferen zijn wel echt streng! Maar het is natuurlijk ook niet voor niks een WK. Uiteindelijk zal het gaaf zijn om mee te hebben gemaakt!