Ik heb zelf niet veel met baby's, maar ik verkies een volle airbus A380 van Emirates met mijzelf als enige volwassene en verder enkel baby's boven een privevlucht met sommigen mensen hier.
Zo'n kind heeft nog het excuus geen besef, sommigen volwassenen zijn de 'huisdierfase' nooit ontgroeid.
TS; ik vloog veel en over de hele wereld en imo valt het best mee met de overlast. Tuurlijk is het zuur als het lang gedoe is, maar dat geldt dan ook voor de ouders. Baby's zijn vaak makkelijk en slapen nog lekker veel.
Fijne vakantie!
Wouw, ik was die gast zo dankbaar en nog nooit heb ik me zo beschermd gevoeld in een overvolle trein waar ik mijn baby de borst gaf. Ik had altijd een fijne wollen doek bij me, zodat niemand mijn borst kon zien als ik in het openbaar was om dat ik wist dat er mensen zijn die daar aanstoot aan nemen. Mijn buurman in ieder geval niet, want toen het wurm lekker lag te klokken lachte hij lief en zei: "ik had gelijk, de kleine had honger"
Lieve lieve man. Dus zo kan het ook.
En misschien maakt ie wel een zandtaartje voor je als we je op het strand tegen komen