Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)dan heb ik toch een vast gezicht
en joepie
. Dat is best lastig, vooral omdat ik echt in het diepe ga springen en ik geen idee heb of ik goed genoeg kan zwemmen.
Maar ja aan de andere kant goed dat dat toen niet gelukt is. Deze hele periode heb ik gewoon nodig gehad om mijn leven weer soort van fatsoenlijk op de rit te krijgen. En hoewel het nu uitermate ongelukkig uitkomt is dit kennelijk wel het juiste moment om te gaan.

of in mijn bus bewaren. En als de verhuizers zijn geweest pas dan kan ik daar echt opbergruimte maken. Er moet een loodzware werktafel hier weg en daar een smalle trap omhoog. Dat ga ik niet nog een keer zelf doen.
Daar kan ik op en onder wel wat kwijt aan bakken. Ook gaan er twee smalle kasten tijdelijk mee die kan ik gelukkig in mijn bus wel kwijt.
er moest iets snel gebeuren geloof ik en deze notaris had daar tijd voor. Grappige is dat ik bij dit notaris kantoor al eens heb getekend.
de tijd stond eerst op 11 uur, gelukkig is dat opgeschoven naar 12 uur. Maar het wordt zeker voor de kopers een heel vroeg vertrek in deels een fijn filegevoelig traject 

die ik de dag van inboedel ophalen ook kan ophalen.