ik vond het ook niet helemaal sterwaardig, maar sinds ik plastic in mijn eten vond in een *-restaurant en de bediening daar nauwelijks van opkeek en een excuus er ook niet in zat (een glas fris van het huis...) vraag ik me soms af wat de criteria zijn voor een ster
DuFraize
Geplaatst: 11-10-22 11:42
Ik ben fan van ABC in Velp (bij grave).
MoniqueT
Geplaatst: 11-10-22 11:43
Wij hebben wel eens in een restaurant met twee sterren een vliegje uit de wijn gevist met een lepeltje waar de ober bij stond. Hij schonk de volgende wijn vrolijk weer in datzelfde glas.
Alles bestoond uit een schuimpje of een mousje, het wordt ´bite´ schenen ze niet te kennen. Echt, waar dan zo´n ster vandaan komt?
Ik heb bij sterrenrestaurants ook vaak problemen met de structuur van dingen. Ik hou echt van koken en eten maar heb een keer zo'n avondvullend diner gehad bij een sterrenrestaurant en het enige wat ik me nog kan herinneren zijn de rendangbitterballen. Ik had daarna ook echt enorm honger
secricible
Geplaatst: 11-10-22 12:25
DuFraize schreef:
Ik ben fan van ABC in Velp (bij grave).
maar dat is niet echt wat TS zoekt als ik haar criteria lees....
gertrud
Geplaatst: 11-10-22 13:10
Sarban in Tilburg! Afghaans. Heel bijzonder. Veel keus voor vegetariërs.
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 11-10-22 13:58
Misschien Gastrobar Luzt in Eindhoven trouwens?
Vind ik de perfecte balans tussen schuimpje/mousseje/crèmepje en gewoon goed en lekker eten (echt hele goede porties ook). Hebben goede bieren (waaronder uit eigen brouwerij), wijnen en cocktails op de kaart en een fantastisch interieur. Leuke locatie op de Markt in Eindhoven.