Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Humpiedumpie schreef:Superleuk als je de kat meeneemt! Mijnes zijn angsthazen dus dat gaat helaas niet.. heel erg jammer wel..
Laat je weten hoe het is bevallen?
Sky_As schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar zo veel uren reizen (zowel vliegen als auto) om in een ander land zo veel mogelijk in een huisje te blijven ivm kat/kinderen? hihi ik zou er voor passen. (maar goed, ik kom sowieso niet verder dan NL-BE-DL)
speurneusc schreef:let op bij vliegen of er geen hitte embargo is, volgens mij valt die vanaf 15 maart tm 15 sept. dan is er een probleem om te vliegen met dieren in bagage ruimte. Weet niet of een kat in de cabine mee mag in reistas, een klein hondje kan vaak wel. Dus dat ook uitzoeken.
eilleen333 schreef:speurneusc schreef:let op bij vliegen of er geen hitte embargo is, volgens mij valt die vanaf 15 maart tm 15 sept. dan is er een probleem om te vliegen met dieren in bagage ruimte. Weet niet of een kat in de cabine mee mag in reistas, een klein hondje kan vaak wel. Dus dat ook uitzoeken.
Ze mag als handtas mee. Anders is het sowieso geen optie hoor, ga dat diertje niet als cargo meegeven. Nee, lekker op schoot
Als de cabine bij inchecken bv ook te vol is ofzo, dan dikke vette pech. Het idee van haar meenemen is juist dat ze graag bij mij is.
Toen ik de vraag stelde wist ik nog niet dat je een kat zo makkelijk in de cabine mee mocht nemen, vandaar dat ik dacht over de Caddy. Maar nu blijkt dat het appeltje eitje is ga ik liever vliegen.
elnienjo schreef:eilleen333 schreef:[quote="speurneusc"
let op bij vliegen of er geen hitte embargo is, volgens mij valt die vanaf 15 maart tm 15 sept. dan is er een probleem om te vliegen met dieren in bagage ruimte. Weet niet of een kat in de cabine mee mag in reistas, een klein hondje kan vaak wel. Dus dat ook uitzoeken.
[/quote
Ze mag als handtas mee. Anders is het sowieso geen optie hoor, ga dat diertje niet als cargo meegeven. Nee, lekker op schoot
Als de cabine bij inchecken bv ook te vol is ofzo, dan dikke vette pech. Het idee van haar meenemen is juist dat ze graag bij mij is.
Toen ik de vraag stelde wist ik nog niet dat je een kat zo makkelijk in de cabine mee mocht nemen, vandaar dat ik dacht over de Caddy. Maar nu blijkt dat het appeltje eitje is ga ik liever vliegen.
Hoe doen ze dat dan eigenlijk met inboeken? Je kunt toch niet zomaar tussen mensen zitten die wellicht allergisch voor katten zijn?
eilleen333 schreef:Ja, blijkbaar wel. Heb wel rekening gehouden met de plek, helemaal in een hoekje met niemand voor ons, bij het raam.
Het schijnt, dat als iemand (heel erg) allergisch is dat zij verplaatst worden, of Minty en ik evt op moeten schuiven.
En zij zit natuurlijk op de grond in een mandje op een vlucht van 1,5 uur, dus in het algemeen merken mensen het niet eens schijnt.