Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:Afgelopen zondag terug gekomen van een weekje turkije. Geen last gehad van drukte. Maar eerlijk is eerlijk, wij hoorde van de dame die ons eruit pikte bij de douane (ivm 2 jonge kinderen) dat het smorgens/smiddags gekken werk was. Dikke rijen tot boven en buiten. En dat was dan voor de paspoort controle om het land weer in te gaan
Wij hebben daar niks van gemerkt.
Heen vlucht was dus op de laatste zondag van de mei vakantie. Geen vertraging of hele erge drukte. Maar ook toen hadden we een andere incheckbalie vanwege de kids en buggy.
Was het druk? Ja, maar dat is het altijd. Het was, in mijn beving, niet drukker dan voor corona.
Let wel! Je mag tegenwoordig je flesjes water gewoon meenemen! Wij werden er wel uitgepakt voor analyse, maar dat was zo gepiept
Booooo schreef:Wij vliegen zaterdag naar Turkije. Ik heb medische (rolstoel) assistentie aangevraagd. Pezen gescheurd, losse stukjes bot. Zit in een brace en kan geen lange afstanden lopen.
Gaan wij dan door een speciale/korte rij dat iemand weet?
moonsparkle schreef:Wat is er veranderd dat het nu zo druk is? Personeel tekort of meer reizigers? Ik ben in december geweest en was met denk ik max 45 min bij de gate, ik was er 2,5 uur van te voren dus ik had nog alle tijd om nog te eten etc
pimaude schreef:En als je terugkomt op schiphol? Lang wachten op bagage? Of is dit de normale 30-45 minuten?
Zamora schreef:Wij zijn de dag na de staking naar Gran Canaria gevlogen, konden gelijk doorlopen en bagage inchecken.
Er stond ook een mega rij maar wij hoefde daar niet bij aan te sluiten gelukkig. Ik weet niet eens meer hoe laat we op Schiphol zelf waren maar met alle afstanden lopen hadden we de tijd wel nodig
Overigens hadden wij flesjes frisdrank mee en die kwamen gewoon door de douane en mee vliegtuig in.
Terug kwamen we 'savonds laat aan en was lekker rustig, bagage hadden we zo. Op de buggy moesten we langer wachten.
Eleeke schreef:Maandag voor werk naar London. Normaal ( voor Covid ) was ik er dan maximaal anderhalf uur van te voren. Maar ik loop ernstig te twijfelen hoe lang ik van te voren er gaan zijn. En dat voor een klein uurtje vliegen naar
London city
Zira1994 schreef:Wij zijn nu op Schiphol. Waren hier om 6:15 uur koffer inchecken ging vlot. Waren om6:30 bij de Security stond een lange rij, maar hebben hier uiteindelijk maar 35 minuten overgedaan dus viel reuze mee. Dit in vertrekhal 3