Lekker luxe all inclusive. Tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 23:53

daantjuhhh schreef:
c_alsemgeest schreef:
Emirates businessclass...
Lekker in een bed met champie, dan zou het een eitje moeten zijn _O-

Hahahaha. Ja daar kan ik alleen maar van dromen.

Wel graag vlakbij het toilet voor mij :')

Ik ook hoor, mijn man wordt weleens zo gevlogen voor zijn werk... daarom weet ik hoe het er van binnen uit ziet :')

bamisalami

Re: Lekker luxe all inclusive. Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 06:39

Breathless Punta Cana - Dominicaanse Republiek!
En dan een kamer met swim up, die hebben vaak ook een bubbelbad op t balkon. Heerlijk, op en top geregeld daar! Twee zwembaden waarvan er eentje smiddags vaak een party is en de ander voor de rust. 5 a la carte restaurants, leuk entertainment en vriendelijk personeel. Wij zouden graag nog eens terug gaan!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 07:29

Cyprus!! Ik heb daar een top all-in vakantie gehad, echt waar.
Wij zaten in Paphos, ons hotel heette Akti Beach :)

Eten bij het zwembad:
Afbeelding

Het uitzicht vanuit het hotel richting zwembaden en zee:
Afbeelding

En dan had je daar ook nog ligzetels bij zee, met zicht op de gestrande Edro III:
Afbeelding

En via een pad kon je ook zo de zee in, heerlijk warm was die:
Afbeelding

Ik zou zo weer gaan. Heel fijne herinneringen aan die vakantie! Super vriendelijk personeel, de bevolking was ook echt fantastisch, een taxirit naar het stadje (met winkelcentrum ed) kostte 6 euro, eten & drinken in de stad waren super goedkoop, je kon fijn cultuur gaan bezichtigen, uitstapjes doen, ... Oeh, en all-in betekende cocktails vanaf 11u :')

Marktje doen:
Afbeelding

Tombs of the King bezichtingen:
Afbeelding

Ik ben thuis gekomen met oa een tattoo, en mistte het daar zo dat ik een grote poster gekocht heb van de Edro III waar ik elke dag heel blij naar glimlach :')
Afbeelding

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-22 07:47

Een heel ander soort luxe vakantie: Canvas Hove in Noorwegen. Je kunt overnachten in een kleine of grote yurt (die laatste heeft zelfs een ligbad) of zoals wij, wat avontuurlijker in een cocoon, een grote bol die in de bomen hing.
Het eten is super en er is veel te doen. O.a. Mountainbiken, suppen, kayaking, trimaran zeilen, windsurfen en onderwater activiteiten. Verder is er prachtige natuur.
Afbeelding
Afbeelding

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-22 22:11

Hotel Xcaret in Mexico! Echt letterlijk nergens meer aan denken, zelfs inclusief als je uitstapjes! Alles is tot in de details voor je geregeld. Keuze uit ik weet niet hoeveel restaurants ook sushi etc.

Alleen ik weet niet of je dat met dit budget gaat redden. Wij konden dat toen bij lange na niet, maar wie weet is het op de datum dat jij wil gaan goedkoper dan toen ik ging. :)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 16:34

Als je low budget en vooral avontuurlijke vakanties gewend bent zou ik wel overwegen om geen mega toeristen fabriek hotel te kiezen. Dus zo een met 700+ kamers maar iets kleinschaliger. Daar is de (persoonlijke) service vaak veel beter en als je het goed uitkient, het eten ook.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 20:48

Voor All inclusive zou ik zeker Turkije zeggen. Wil je het echt luxe boek je een ultra all-in 5 sterren. Er kunnen maar weinig landen tippen aan het allinclusive concept van Turkije. Daarnaast heb je altijd de keus om te chillen of om op pad te gaan want er is overal wel wat te doen.