Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eileen_ schreef:Wij gaan dit jaar ook weer voor het eerst sinds 3 jaar naar CanadaZo ontzettend veel zin in! Ik heb daar voor 1,5 jaar gewoond en gewerkt en ging daarna jaarlijks terug. Dit kon afgelopen jaren echter niet vanwege corona. Dus heel blij dat het weer kan en iedereen weer kan zien. Ook nog een bruiloft daar van een vriendin, die ook (als reiziger) op boerderij was toen ik daar voor het eerst kwam
Dus kijk er gigantisch naar uit. 23 augustus-26 september ga ik.
Maar dus wel wat anders dan de meesten hier, niet door BC. Lekker in het cowboyse Saskatchewan
Hoe is de heenreis nu met corona? Ik lees een beetje verschillende dingen. Geldt een herstelbewijs ook? Je hoeft geen booster te hebben toch? Ik heb alleen maar 1 vaccinatie van Janssen, en een herstelbewijs.
_Nicky schreef:Mooi! Dat lijkt me ook wel leuk, we zijn van het hiken maar dan wel weer ‘s avonds terug in het hotel met een goede maaltijd haha. Mijn man is minder dol op paardrijden, die vindt het maar eng haha (maar wel leuk voor mij).![]()
Grappig Cimmy, bij ons op 27 april was het super rustig bij die waterval. Nog wel veel ijs en sneeuw:
[ [url=m/e1jCZC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/P09JLk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZYu4fR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sGX13T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Betere foto’s moet ik nog van mijn camera halen, maar dit stond nog op mijn telefoon.
Autumnn schreef:Wij hebben vandaag ook geboektsuper veel zin in! We willen graag ook gaan kanoën, hebben jullie tips waar je dat het mooist kan doen?
wij gaan naar West en doen het “standaard” rondje
parador schreef:Wij hopen morgen om 1115 te mogen vliegen, eerst naar Frankfurt . Van daar uit door naar Vancouver. Op hoop van zegen . We gaan om 4 uur van huis
_Linda schreef:Eileen_ schreef:Ik vond BC juist weer niet zo leuk omdat het zo toeristisch is.
Dan moet je ook niet naar het toeristische deel gaan van BC. BC is echt mega mooi en ontzettend veel wildernis als je buiten die gebieden gaat.
Dayanara schreef:Autumnn schreef:Wij hebben vandaag ook geboektsuper veel zin in! We willen graag ook gaan kanoën, hebben jullie tips waar je dat het mooist kan doen?
wij gaan naar West en doen het “standaard” rondje
Op Emerald lake kun je mooi kanoën. Wij hebben rainbowfalls tour gedaan en op een meertje daar wezen kanoën.
Maar tijdens de boottocht naar de lunch werden dus allemaal campgrounds aangewezen waar je naar toe kunt kanoën. Dat was in Wells Grey park en wij sliepen toen bij de helmcken falls lodge
[ [url=m/SDRAcy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet niet wanneer jullie gaan maar zal zeker een kano op tijd reserveren