Ik zou heel graag een keer naar zanzibar willen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pandora2 schreef:Zijdehoendertjes !Ja toch hé ?
Wat een werk verzetten jullie en ook nog alles handenarbeid![]()
Kan niet anders dan dat iedereen daar een hele goeie conditie heeft![]()
Met die flesjes voor hergebruik te zien, bedacht ik mij opeens iets. Hebben jullie ook zoveel last van aangespoelde rotzooi uit de zee ?
pien_2010 schreef:Hoe diep gaan de houten palen de grond in? En zijn het huizen zonder of met fundament? Want wat ik nu zie zijn ze zonder fundament. Klopt dat? En hoe lang gaan deze huizen mee? Ik vind het ook lastig om de afmetingen te schatten, dus ben heel erg benieuwd hoe groot je huis als het om oppervlakte gaat , gaat worden.
Wij wonen in Frankrijk en hebben veel gerenoveerd, dus ik vind het erg interessant om te kijken hoe anders of gelijk jullie bouwen cq verbouwen en ook waarom jullie gekozen hebben wat jullie kiezen. Klopt het dat tussen de stenen leem zit? Ik vind dat erg mooi met veel smaak gedaan.
Als je mijn vragen vervelend vindt zeg het dan gerust want dan stop ik ermee, maar het is juist omdat ik het zo mooi en interessant vindt want het is echt wel heel erg anders.
Je kippetjes zijn erg charmant, prachtig. HOpelijk krijg je er veel eitjes van.
Winged schreef:Wat een werk!
Ik ben - mede door corona - heel erg op hygiëne gaan letten. Hoe zit dat met die hergebruikte flesjes?
Wel mooi trouwens van die school, hoe is het onderwijs daar in het algemeen?
Hannanas schreef:Dit zijn echt de goudparels onder de topics voor mij, heerlijk informatief en leuk om te volgen. Voor als ik weer eens wakker lig. Meestal vragen bokkers mijn vragen wel en worden ze later alweer beantwoord (oa idd de plastic flesjes en hygiëne, hoe lang gaat zo’n huis mee, hoe stevig etc). Heerlijk!
Nu zie ik helaas dat je laatste post al eventjes geleden is ts. Voel vooral geen druk van mij, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar hoe het nu met jullie en het huis ervoor staat.
Ik was ook nog wel benieuwd naar de kipjes en eenden. Wat voer je ze? En komen ze overdag los? Is er een dierenarts in de buurt? Heb je daar met andere ziektes te maken dan hier? En met welke roofdieren/giftige dieren?
En tot slot, hoe gaat jullie keuken eruit zien? En is er al water gevonden?
klein beetje nieuwsgierig