Ik zie nu dat ik een compleet verkeerde smiley gebruikt heb in mijn post hierboven...

Moest dus deze zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat is 145 km vanaf hier, Albi zelf. maras schreef:Wat mij zo heerlijk lijkt van dit soort huizen is de stilte, het compleet ontbreken van verkeersgeluiden, dat is in Nederland bijna niet te vinden. Wij wonen ontzettend mooi, midden in de natuur, oneindig uitzicht, veel luxe rondom huis maar ik zou het zo willen inruilen voor een plaats met minder comfort maar met echte stilte. Is dat ook echt zo bij jullie daar of hoor je in de verte toch nog ergens een weg?

pien_2010 schreef:Wij hetzelfde maar dan 5 euro duurder en precies wanneer wij Wilden.
Ik geef ook gewoon seintje; tis (bijna) op en dan komt ie al weer aanrijden. En sommige weides waar hij beter zicht op heeft dan ik, houdt hij het zelf ook in de gaten. Zo had ik vorig jaar de planning om ze te verweiden als het hooi op was. Kom ik enthousiast in de ochtend bij de wei om ze te halen, ligt er nieuwe baal in
nu moet ik 1,5 km rijden, niet ver natuurlijk maar de weg is niet heel breed en de meeste mensen rijden hier als gekken, ook als ze een paard zien. Wij gaan dus voor de zekerheid ook alleen met een geel hesje op buitenrit.