Bedankt voor alle tips al!
Als ik daar eenmaal ben ga ik me er wat meer in verdiepen (al wil ik eigenlijk wel direct internet kunnen hebben als ik er woon, dus daar zal ik deze week nog even naar kijken)
De cactus heb ik in Nederland gekocht, dus wel jammer wbt invoerkosten, maar is niet anders.
Wbt paardenleven; iemand op bokt heeft het topic gelezen en mij gecontacteerd, zij woont straks 20 minuutjes van mij vandaan, en uitgenodigd voor een koffie en een buitenrit, dus dat is al een goede start!
Verder was ik er heilig van overtuigd dat ik uitzicht had op een manege of pensionstal (zag allemaal paarden in de wei) dus dolenthousiast een plan gemaakt om daar even aan te kloppen. Na verder onderzoek blijkt het (als ik het goed heb onderzocht) een paardencrematorium te zijn
Dus ik ga tegen die tijd rustig op zoek naar een bijrijdpaardje of een manege oid, zodra ik er de tijd voor heb.
Volgend jaar komt mijn vriend bij me in wonen (die heeft zijn studie psychologie aan de uni afgerond en doet nu een master, zodra die af is komt hij naar me toe) en is nu druk op zoek naar een baan. Zijn beginnend loon is bijna het dubbele van het mijne, dus qua kosten en vaste lasten gaat dat ontzettend schelen.
Misschien dat ik hem na 2 jaar eventjes lief aan kan kijken om een mooie stal te zoeken waar een mooi paard in kan
Alles op zn tijd dus