Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MeMar schreef:Ik was benieuwd hoe de temperaturen nu bij jullie zijn en zag dat er nogal wat regen voorspeld is de komende dagen.
Maar dan ook echt hele dagen (als de voorspelling klopt), of valt het in real life toch wel mee?
Pandora2 schreef:Echt postkaarten zijn dit, zo mooi !![]()
Wat jammer van die dode lammetjes. Heb ook geen probleem met foto ervan.
Die koeien zijn ook echt wel supergaaf ! Angus, toch ? Niet het gemakkelijkste karakter heb ik al gehoord![]()
Ik zit in mijn boek ook in Nieuw-Zeeland nu
Nienkex schreef:Wauw, zo gaaf!
Hoe is het weer nu bij jullie? Is er daar ook zo veel regen gevallen als in coromandel of valt het mee?
sureido schreef:Oh ja bij jullie is het leven weer normaal toch zonder beperkingen? Ik kom eraan! Haha nee grapje, wat een geweldige foto’s en ik volg.
Olle schreef:Ohh wauw wat een prachtige foto's en bizarre achtertuin
Is er al een idee van wanneer de grenzen weer opengaan?
Ik begreep dat er een luchtbrug zal komen van Australië naar NZ, maar dat deze ook weer was uitgesteld.
Barramundi schreef:Als ik Nieuw Zeeland was liet ik niemand hiervandaan naar binnen, zeker niet vanuit Victoria. Jullie zijn het kwijt en geloof mij, dat wil je graag zo houden! Hier zit iedereen nu weer met samengeknepen billen met die uitbraken in het zuiden.
Gave foto's weer zeg! Die Angus zien er vrij vriendelijk uit hoor! Ik heb (jaren geleden) met Brahmans gewerkt hier, in het noorden. Die zijn niet zo vriendelijk. Je wordt er heel vlug en lenig van zeg maar![]()
Het ziet er ook wel akelig droog uit bij jullie, of vertekent dat op de foto's? Is er nog genoeg te eten voor het vee of moet er bijgevoerd worden?
culaccino schreef:Oh, wat onwijs stoer dat je je hart gevolgd hebt en bent gegaan. Wel erg naar van die huisgenoten die alleen drankjes voor zichzelf gingen halen. Fijn dat je terecht kon bij je vriend! Het ziet er inderdaad erg McCleod's Daughters-achtig uitHeb je, buiten die vriendin en je schoonfamilie, ook al een beetje een sociaal leven kunnen opbouwen daar? Ik ben ook aan het sparen voor een reis door NZ; mag wel uitkijken dat ik niet verknocht raak als ik alle verhalen hier zo lees!