Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Je schrijft fijn! Ik heb nu 2 verslagen gelezen en ga de rest ook nog lezen.Vliegtuig ziet er ook super luxe uit zeg, ik vraag mij af als je gewoon 2e klas vliegt heb je dan ook je eigen tv en Wifi? Ik heb wel eens 2e klas naar Tenerife gevlogen en daar had ook iedereen een eigen beeldscherm maar ik vraag bij af of dat bij langere vluchten standaard is. En kan je bij die Wifi ook gewoon appen en Facebooken op je telefoon?
Petrichor schreef:Lieve mensen bedankt voor al jullie tips. Echter zijn bijna alle Europese eilanden die jullie benoemen echt veel te koud in de tijd februari tot mei. Soms kan het natuurlijk mee vallen maar je hebt niet de garantie en dat willen we juist wel! Plekken zoals Madeira etc zijn met een beetje geluk rond de 15 graden wij willen het toch wel 10 graden warmer zien.
Licor schreef:Ligt er natuurlijk wel aan in welke periode je precies gaat.
Zuid Spanje is in april bijvoorbeeld echt heerlijk, maar februari nog te koud.
Daarom krijg je denk ik alsnog tips in Europa
Petrichor schreef:Klimaat verhaal vind ik een beetje flauw om aan te halen.
Misschien ben ik altijd wel heel milleu bewust bezig en doe ik alles lopend of op de fiets. Als ik dan 1 keer per jaar op vakantie wil maakt dat niet dat ik slecht bezig ben voor het milleu.
Freya6 schreef:Petrichor schreef:Klimaat verhaal vind ik een beetje flauw om aan te halen.
Misschien ben ik altijd wel heel milleu bewust bezig en doe ik alles lopend of op de fiets. Als ik dan 1 keer per jaar op vakantie wil maakt dat niet dat ik slecht bezig ben voor het milleu.
Dat is zeker waar, daar kan ik ook niet over oordelen. Maar het gemak waarmee er hier over wordt gepraat verbaasde me en ik zou zelf gewoon niet voor 1 week gaan vliegen zo ver. Zonde van het geld en alles eromheen.
MoniqueT schreef:Hahahaha, ik spreek hem liever persoonlijk.Succes, ik ben vrij breedsprakig hoorEn de kritische cynische blik van Albertje Kretiek Himself (aka mijn man) is vooral voor de liefhebbers, maar vrij taai (of niet Katja?).
Petrichor schreef:Klimaat verhaal vind ik een beetje flauw om aan te halen.