Waar willen jullie naartoe als je weer mag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Re: Waar willen jullie naartoe als je weer mag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 00:32

Vakantie? Daar denk ik niet eens over na. Ik heb nu al teveel rust. :+
Zodra ik hier die berg weer op mag gaan de trailschoenen aan en ga ik rennen tot ik neerval.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 00:54

Een paar dagen geleden zou ik kantoor geantwoord hebben :+
Alleen is door de corona mijm detachering niet verlengd dus moet ik weer naar mijn oude functie.

Vakantie zat er voor ons al niet im dit jaar. Maar kunnen gelukkig nog lekker rommelen en relaxen op de volkstuin :)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 03:22

Ik zit sinds begin dit jaar op een flat en mis onze tuin behoorlijk met de kinderen. Dus de gewone uitjes naar de speeltuin, dierentuin of zwembad zouden al welkom zijn.
(Ook mijn seizoensplek op een camping in de buurt hoop ik nog te bemachtigen om lekker in de weekenden en straks vakantie naar toe te gaan)

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 05:40

Naar Nederland :+
Ik woon in Engeland en heb een 8 weken oude baby. Pap en mam hebben hem al gezien toen ie net geboren was, maar ik wil met hem pronken bij de rest van de familie en mn vrienden. Ook kan ik niet wachten om mn 2 jarige neefje en mn 3 maanden oude neefje en nichtje weer te zien <3 !
En mijn beste vriendin is over een maandje ook uitgerekend, dus ook erg benieuwd naar haar kindje dan!!

Heb ze allemaal eind januari nog gezien, heb véél langere periodes gehad dat ik mn familie niet heb gezien! Maar het feit dat het nu gewoon écht niet kan, maakt het veel lastiger!!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-20 08:47

Ik had als volgende reis een paar weken nieuw zeeland of australie maar ik denk niet dat mijn werk dat nog goed gaat vinden, als ik straks nog werk heb.

Ik kijk nu naar wat me het eerst mogelijk lijkt, misschien een roadtrip, wildkamperen in Noorwegen. Maar m'n vakantie is in juli dus ik ben bang dat de kans klein is.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:49

Wij gaan naar de Filipijnen!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-20 08:50

Ik wil gewoon naar de andere kant van de Schelde, naar mijn ouders <3
En daarna naar mijn vrienden :j

Wij vertrekken, als het goed gaat, 30 september met de auto naar Spanje. Schoonouders wonen daar, schoonvader wordt 70 jaar dan en die weet niet dat we komen, dus ik hoop heel hard dat we kunnen gaan!

bantu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:27

Vakantie zal het dit jaar niet worden denk ik maar dat geeft niet! Ik zou heel graag mijn ouders weer zien en knuffelen! En verder de normaal zo normale dingen kunnen doen..lekker uiteten en dat soort dingen

Tianbelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:29

Hahaha, ik ga gewoon een weekje vrij nemen, even rust op de bank. Wij werken soms dubbele shiften nu op het werk omdat het zo druk is, overuren kloppen, weekenden werken enz enz enz.

Dus ik ga gewoon rust pakken dan en vééééél slapen, als de lockdown gedaan is.

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:33

Ierland *\o/*

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:38

Ik denk eerst iets laagdrempeligs als met de auto naar Duitsland ofzo.
Maar goed, dat denk ik nu op het moment dat de hele wereld in no time z'n luchtruim heeft dichtgegooid.
Wellicht snak ik juist naar zsm op het vliegtuig kunnen stappen zodra we veilig zijn (vaccinatie) en dan staat o.a. Sardinie en Gran Canaria nog op de planning om samen met m'n moedertje te kunnen doen.
En de USA blijft natuurlijk ook altijd op mijn shortlist als dat straks nog te betalen is...

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:40

De manege <3
Ik heb eigen pony’s maar rij ook al jaren elke week een les mee, is echt mijn uurtje therapie. Ik merk nu dat ik dat echt wel nodig heb. M’n hoofd staat nooit stil, maar tijdens een uur intensief dressuren lukt het me eindelijk om te focussen op 1 ding ipv 1000 tegelijk. Ik zal zo blij zijn als ik weer mag :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:48

Gewoon weer lekker met vrienden een terrasje kunnen pakken of naar een feestje gaan.

Als vakantie bestemming: Malta. <3

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-20 17:51

Onbeperkt naar de paarden kunnen ipv volgens schema. Dat zou mij het meeste opvrolijken!!!

Dan weer afentoe een biosje, wandelen met de hond, mijn oma’s zien.
En misschien nog een kleine Nederlandse vakantie.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-20 18:04

elnienjo schreef:
Ik denk eerst iets laagdrempeligs als met de auto naar Duitsland ofzo.
Maar goed, dat denk ik nu op het moment dat de hele wereld in no time z'n luchtruim heeft dichtgegooid.
Wellicht snak ik juist naar zsm op het vliegtuig kunnen stappen zodra we veilig zijn (vaccinatie) en dan staat o.a. Sardinie en Gran Canaria nog op de planning om samen met m'n moedertje te kunnen doen.
En de USA blijft natuurlijk ook altijd op mijn shortlist als dat straks nog te betalen is...

Ik hoop ook nog op roadtrip te kunnen al is het maar naar Duitsland

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 21:44

Frankrijk
België
Duitsland
Bali
Mexico
Orda cave (Rusland)
Slovenië
Albanië
Zwitserland
Italië

Dit zijn mijn plannen voor 2020 en 2021.

Allemaal duiktrips.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 22:19

wyoming schreef:
Ik zit sinds begin dit jaar op een flat en mis onze tuin behoorlijk met de kinderen. Dus de gewone uitjes naar de speeltuin, dierentuin of zwembad zouden al welkom zijn.
(Ook mijn seizoensplek op een camping in de buurt hoop ik nog te bemachtigen om lekker in de weekenden en straks vakantie naar toe te gaan)

Ik vind het interessant dat je dit noemt. Nu iedereen gekluisterd aan huis zit mag ik hopen dat er ook met andere ogen gekeken gaat worden naar dieren die dag in dag uit in hun "huis" vastzitten.

E4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-20 22:45

Ik wilde deze zomer graag naar een mooie strand bestemming welke ook een leuke stad heeft. Dacht dan bv aan Valencia, Genua of Athene of Lissabon maar denk dat die eerste twee voorlopig nog niet geschikt zijn als reisbestemming :n
Hoop wel dat we (later) deze zomer toch weer naar een paar landen mogen reizen. Ik zat dan te denken aan landen zoals Letland, Roemenië, Hongarije en dan vooral de hoofdsteden. Zijn steden waar ik zelf normaal gesproken niet zo snel naar toe zou gaan want ik ben vooral gek op Italië en Spanje en Portugal lijkt me ook mooi.
En anders lijkt een lang weekend Berlijn me ook leuk en daar kan je ook met de trein of eventueel de auto heen.
Het helpt alleen niet dat ik de reiskriebels heb, ook voor de corona al, en dat kan nu natuurlijk niet, daar baal ik wel van...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 07:17

Budapest is erg mooi hoor. Een aanrader. Heel gezellige stad ook. En in september is het weer daar ook nog fijn. Gewoon doen dus als het kan.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 07:27

Ik wil graag weer naar mijn familie en vrienden in het zuiden van het land. :j
Mijn zussen heb ik dit jaar pas 1 keer gezien, en de rest van de familie begin maart voor het laatst.

En weer gewoon lekker naar stal kunnen zonder alle regels. :j

En ik zal blij zijn als we weer normaal kunnen werken. Dat thuis werken heb ik het wel mee gehad. :=

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 08:19

De kapper en de nagelstyliste. En qua vakantie denk ik een weekendje naar een leuke stad.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 08:20

Naar mijn vriendinnetjes, gewoon hier in Nederland en weer zonder zorgen het normale leven oppakken.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 08:34

Jessix schreef:
Naar mijn vriendinnetjes, gewoon hier in Nederland en weer zonder zorgen het normale leven oppakken.

Dat mis ik ook het meest. Gelukkig hebben we nog steeds contact via internet.

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 08:49

Hutcherson schreef:
Ik wil naar mn favoriete restaurant in Velp!

Ben benieuwd welk restaurant dat is? Ons favoriete restaurant is La Padella en we bestellen nu 1x pw. Ook om ze te steunen natuurlijk.

Rakkie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 09:15

Als iedereen weg gaat, dan ga ik lekker rijden door de nederlandse en belgische bossen.

Ik vraag me trouwens af hoe ze dat willen gaan doen die vakanties.
Want er zijn mensen die zich 3 slagen in de rondte hebben gewerkt, mensen die al tijden hun huis nauwelijks uitkomen.
De economie moet weer op gang worden gezet.

Ik denk dat vakantiedagen opnemen, nog wel eens een grote uitdaging kan worden.