Vakantie bestemming

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-19 12:42

Oh ja, Pairi Daiza, dat was de dierentuin waarvan ik niet meer op de naam kon komen :')
Die hebben we dus gezien :)

annemerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:05

Paramaribo, Suriname!
Je kunt plantages bezoeken voor historie en Marron dorpjes voor de cultuur. Daarnaast is de jungle een grote dierentuin waar de apen om je heen slingeren.
Als jullie echt een dierentuin willen, heeft Paramaribo er ook een maar die stelt niet zo veel voor als je de jungle gewend bent :+

Ik was erg bang voor het eten daar omdat ik een moeilijke eter ben maar door de Nederlandse invloeden hebben ze genoeg keus! Veel leuke restaurantjes met gewoon westers eten.

Het is vaak tussen de 25 en 30 graden dus ook dat is prima te doen!

Als je meer info wil over Suriname mag je me een berichtje sturen, ik heb er 3 maanden gezeten en heb aardig wat gezien
Laatst bijgewerkt door annemerel op 19-02-19 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

DiantaM

Re: Vakantie bestemming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:08

Tja met jouw eisen is Frankrijk en Italië het perfecte vakantie land. Maar je vriend gooit dan roet in het eten.

Zwitserland is zeker een goede optie, maar wel redelijk duur. Wel prachtige steden en het mooiste deel van de allen. En veel lekker eten met aardappel (rösti) en Italiaans.

lauwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 13:12

Kroatië en Slovenië zijn beide erg mooi en is veel te doen. In Kroatië ben ik al vaak geweest in Slovenië afgelopen jaar voor het eerst. Veel kastelen grotten enz. Het is wel duurder dan in Kroatië. (wij hebben gekampeerd en campings waren vrij duur)

M_D_H

Re: Vakantie bestemming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-19 13:13

Oh ja, dat is wel een minor detail. Ik kampeer dus niet. :+