Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mairead schreef:Als je richting Australië gaat, dan raad ik aan via Singapore te gaan. Prachtige luchthaven om een aantal uur door te brengen als je een tussenstop hebt!
marrlinde schreef:mairead schreef:Als je richting Australië gaat, dan raad ik aan via Singapore te gaan. Prachtige luchthaven om een aantal uur door te brengen als je een tussenstop hebt!
Dit, absoluut! En vermijdt China, dat is je altijd de hogere ticketprijs waard kan ik je vertellen.
Eerste keer Australië vloog ik alleen, over Abu Dhabi met Etihad. Amsterdam tot daar 8 uur, 3 uur wachten en toen 14 uur naar Sydney. Ging prima, WiFi aan boord dus lekker internetten en appen. En had privé plek want buurman was niet op komen dagen dus dubbele stoelen.
Terugreis zat ik Sydney-Abu Dhabi helemaal achterin, naast een enorm brede gast die mijn ruimte innam en de hele vlucht aan de whiskey zat... Werd zijn gedrag niet beter van. Dan is 14 uur erg lang.
Paar maanden later ging ik met mijn man en twee zoons van 10+8. Amsterdam-Shanghai-Sydney met KLM en China Eastern. Slechte toestellen en service, 12 uur overstap in Shanghai waar alles gesloten was, geen Engelstalige medewerkers te vinden, nergens geld te wisselen of eten te regelen, geen slaapplaatsen. En dan met twee zenuwachtige ruziënde kinderen, dramatisch was dat.
Terugreis over Singapore was heerlijk! Binnenkort hoop ik weer te kunnen gaan, alleen met onze baby, dat wordt sowieso weer Singapore en Singapore airlines.