Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurffie schreef:Mijn laatste vakantie viel het mij op dat de stoelen voor de vleugel net even meer beenruimte hadden dan erachter. Geen idee of dat standaard zo is. We hadden een tussenlanding dus moesten verkassen, toen werd dat pas echt duidelijk.
mvdende schreef:Als ik het goed begrijp vlieg je met KLM naar Curaçao? KL vliegt op dit moment met 2 types daar naar toe. De A330-200 en de 747-400
Weet je al welke toestel je hebt? Wat zijn je huidige stoelnummers?
(Als je de 747 hebt, heb je mazzel. De ouwetjes gaan nu zo langzamerhand echt met pensioen. Ik zou graag nog eens met een 747 vliegen)
Relaxed schreef:mvdende schreef:Als ik het goed begrijp vlieg je met KLM naar Curaçao? KL vliegt op dit moment met 2 types daar naar toe. De A330-200 en de 747-400
Weet je al welke toestel je hebt? Wat zijn je huidige stoelnummers?
(Als je de 747 hebt, heb je mazzel. De ouwetjes gaan nu zo langzamerhand echt met pensioen. Ik zou graag nog eens met een 747 vliegen)
De 747-400.. volgens mij hadden we die ook naar usa..
Maar bij inchecken ben je echt te laat hoor.. De beenruimte stoelen zijn nu al weg, voor heen en terug..
Schuur_ schreef:Maar op de voorste rij heb je wel superveel kans op baby’s naast je/bij je in de buurt.
Ik boek meestal redelijk achteraan omdat niemand er wil zitten. Hierdoor heb ik meestal een vrije stoel naast me of in de buurt waar ik mijn buur naartoe jaag.
Het is zo wisselend en hangt ook veel af van de persoon naast je. Laatst een vlucht met een jongen naast me die 1,5 fanatiek op zijn nagels zat te kluiven. Gatverdamme
sassefras schreef:Ik zou juist niet de stoelen boeken die als eerste achter het schot zitten, dan kan je alsnog je benen niet geheel strekken.
juist wel![]()
dat is de 1e rij achter business class
Vumana89 schreef:Ik heb in september een vlucht op de 747 naar Paramaribo gehad, met extra beenruimte.
Ik heb hierover een klacht ingediend. Wij hebben echt flink meer betaald en vervolgens staan er letterlijk de gehele vlucht mensen in jouw beenruimte.
Want die willen liever staan.... Dit ook tot ergernis van het cabinepersoneel, zij konden hun werk niet meer normaal doen omdat er 6 volwassen mensen lekker relaxt staan op een plek die daar echt niet voor bedoeld is... Maar er iets aan doen dat deden ze niet.
Wat betekende dat wij de terugreis, tot grote ergernis van de andere passagiers, nét onze benen strekten voor zij in die ruimte konden gaan staan...