All-in vakantie wat nemen jullie mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paloedie

Re: All-in vakantie wat nemen jullie mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 18:03

Ondergoed voor die dagen, elke dag een schoon shirtje. 2 korte broeken, 1 lange broek en een jurkje. 2 bikini's en een badlaken. Een los overhemd voor zonbescherming. Een trui. Reisflesjes shampoo en cremespoeling, stukje zeep. Zonnebrand factor 50. Allstars en Birkenstocks.

E-reader, opladers, iets om te handwerken. Schrijfspullen. Een reisgids voor all-inclusive vakanties waar vooral een antwoord in staat op de vraag "help hoe ga ik niet dood van verveling?".

Met backpacken had ik iets meer warme kleding mee, een slaapzak, halve tent en een matje en toen zat ik op 11 kilo.

Dus met 8 kilo zou ik het moeten redden denk ik.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 18:07

Ondergoed en sokken voor alle dagen, elke dag een schoon setje kleding. 2 setjes lange kleding. Dichte schoenen, slippers, sandalen, hakken. Make up, toilet artikelen, iets te lezen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 18:33

Fitzroy schreef:
Ik red ook makkelijk 20 kilo voor een week.
Je wilt toch niet iedere dag in hetzelfde lopen? Dat mensen denken: o heb je haar weer met datzelfde rokje, heeft die geen andere kleren of zo?
En daarbij vind ik het ook nog eens niet fris eerlijk gezegd :o

Dat je het niet fris vind kan inderdaad.
Maar ten eerste; wie in vredesnaam gaat zich druk maken of valt het uberhaupt op als ik 2 dagen in dezelfde kleding loop en ten tweede; voor wie zou ik me in vredesnaam iedere dag in andere kledij moeten hijsen?
Je rolt van hotelkamer naar zwembad, van zwembad naar eetzaal en van eetzaal terug naar hotelkamer. Daar heb ik geen chique setjes voor nodig of meer dan 1 paar slippers.

Ik vind de reisgids 'help hoe ga ik niet dood van verveling' wel een briljante ja. Ik zou na 2 dag aterven van ellende van zo'n vakantie.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:08

Ja echt, als er iemand is die op gat zitten letten of ik wel elke dag andere kleren aanheb dan wens ik ze veel plezier _O-
Ik heb kleren die ik rustig elke dag draag omdat ik ze mooi vind/het lekker zit etc. Zolang het niet vies is kan dat toch gewoon?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:12

Tja, ik zou het zelf wel denken als ik mensen iedere keer in hetzelfde zie :=
Ach gos, ze hebben net genoeg geld om een all in te kunnen betalen maar schone kleren kunnen er niet vanaf O:)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:14

Fitzroy schreef:
Ach gos, ze hebben net genoeg geld om een all in te kunnen betalen maar schone kleren kunnen er niet vanaf O:)

Het zou mij werkelijkwaar niet eens opvallen wie er wat wanneer aan heeft :+ Ik ga op vakantie om te chillen, niet om te checken hoe anderen erbij lopen, hoevaak ze hun kleding dragen etc.

En een all-in is niet zo duur? Als we gaan kamperen zijn we meestal meer kwijt :=

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:23

Netjes!
Hier eigenlijk vergelijkbaar:
1 zwembroek, 1 lange broek, 1 korte broek, een overhemd, een trui, een hemd en een tshirt, slippers.

Mijn scheeraparaat, deo, aftershave, shampoo, kam.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:24

verootjoo schreef:
Fitzroy schreef:

Het zou mij werkelijkwaar niet eens opvallen wie er wat wanneer aan heeft :+ Ik ga op vakantie om te chillen, niet om te checken hoe anderen erbij lopen, hoevaak ze hun kleding dragen etc.

En een all-in is niet zo duur? Als we gaan kamperen zijn we meestal meer kwijt :=

Dit dus, het zou mij worst wezen wat een ander aan heeft, het zou mij dus ook niet opvallen.

Voor elke dag schoon ondergoed wel ja, maar als het een zwembad/zee vakantie is worden je kleren niet erg vies.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:27

Oeps, ja ondergoed, maar ook 2 onderbroeken, was toch iedere avond.
En dus kleinverpakking wasmiddel.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:28

Voor de terugweg, de souvenirs, die sturen we op, geen zin om mee te sjouwen.