Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Zelf gaan rijden is echt wel duurder. Denk alleen al aan je benzine, de tol en een extra reisdag met een extra overnachting op de heenweg, en dan hetzelfde riedeltje ook weer op de terugweg... Als je geen eigen auto hebt en die in NL gaat huren voor een paar weken... Want geloof me, je huurt dan echt geen toyota aygo of vw up, voor 4 pers.. Minstens een goede SW of SUV... Voor gegarandeerd lekker weer in die periode moet je ook nog eens goed zuidelijk gaan zitten. Je bent op deze afstanden zoveel meer geld en tijd kwijt dan dat je gewoon het vliegtuig pakt.
Erheen vliegen en daar vervolgens een auto huren is dan weer wel een goed idee! Dat is vaak niet duur en hoef je ook geen hele grote afstanden te overbruggen normaal gesproken. Je kan dan ook heel erg veel van de omgeving bekijken!
Gewoon een leuk huisje daar huren en op pad gaan.
Zeker als er niet 2-2 gelegen kan worden, vallen bijna iedere all incl hotels gewoon af.
A3a1 schreef:Als ik met 4 man ging, zou ik dat zeker overwegen, hoef je daar geen auto meer te huren.
Van te voren kijken waar je voordelig kunt tanken, en eventueel wat extra jerrycans brandstof meenemen.
MoniqueT schreef:A3a1 schreef:Als ik met 4 man ging, zou ik dat zeker overwegen, hoef je daar geen auto meer te huren.
Van te voren kijken waar je voordelig kunt tanken, en eventueel wat extra jerrycans brandstof meenemen.
Brandstof meenemen? Je weet dat de brandstofprijzen in Nederland het hoogst zijn van heel Europa?
Ik hoop dat de onrust in Frankrijk over die brandstofprijzen in elk geval over een tijdje over is. Wij moeten volgende week met de auto van Spanje naar Nederland en zijn helemaal niet blij met alle wegblokkades van de gele hesjes daar.
A3a1 schreef:MoniqueT schreef:Maar je rijd door Belgie
Als ik met 4 man ging, zou ik dat zeker overwegen, hoef je daar geen auto meer te huren.
Van te voren kijken waar je voordelig kunt tanken, en eventueel wat extra jerrycans brandstof meenemen.![]()
Door Frankrijk![]()