Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Wij hebben ook een paar keer pech gehad met lang wachten op shuttlebussen en dan laat je het wel. Ook hier fervent aanhangers van Valet parking, hoewel ik het idd erg duur geworden vind en je moet ook nog een stuk verder lopen dan toen het nog holiday Valet parking heette. .
Relaxed schreef:MamaMiesje schreef:Wij hebben afgelopen meivakantie gebruik gemaakt van GreenParking.
Was een grote parkeerplaats op een terrein in Aalsmeer, de bus stond keurig klaar en in 15 min waren op Schiphol. Terugkomst (03:30) ook prima en de auto stond er nog
Was een week voor iets van €80,-
Thanks, die lijkt goed, 67.50..
Supervixen, 100 euro.. ik kan voor 24 euro op en neer met de trein, dat verschil is me te groot. Ook al gaat mijn voorkeur uit naar de auto.
Love2sk, die deed ik idd ook, maar nu echt te duur geworden.
Liek_ schreef:Hotel op Schiphol is ook eventueel nog een optie? Ik vond dat echt geweldig. Rustig met de trein die kant op en geen stress van uitvallende treinen en vertragingen etc. Citizen M zit echt 3 minuten lopen van de terminal af. Als je zonder bagage reist kan je zelfs achter de douane een hotel pakken. Echt ideaal. Hier helaas geen optie meer door niet-slapende kleuter maar anders deed ik dit echt altijd.
moonsparkle schreef:20 euro klinkt niet super veel maar 100 aan parkeergeld vindt ik echt belachelijk
Emmaa_ schreef:Liek_ schreef:Hotel op Schiphol is ook eventueel nog een optie? Ik vond dat echt geweldig. Rustig met de trein die kant op en geen stress van uitvallende treinen en vertragingen etc. Citizen M zit echt 3 minuten lopen van de terminal af. Als je zonder bagage reist kan je zelfs achter de douane een hotel pakken. Echt ideaal. Hier helaas geen optie meer door niet-slapende kleuter maar anders deed ik dit echt altijd.
Hoe lang van tevoren denk je dat je security door kan?Dat mag echt pas een paar uur voordat je vliegt. Hotels in de terminals zijn doorgaans voor mensen met een overnight layover.
Emmaa_ schreef:Liek_ schreef:Hotel op Schiphol is ook eventueel nog een optie? Ik vond dat echt geweldig. Rustig met de trein die kant op en geen stress van uitvallende treinen en vertragingen etc. Citizen M zit echt 3 minuten lopen van de terminal af. Als je zonder bagage reist kan je zelfs achter de douane een hotel pakken. Echt ideaal. Hier helaas geen optie meer door niet-slapende kleuter maar anders deed ik dit echt altijd.
Hoe lang van tevoren denk je dat je security door kan?Dat mag echt pas een paar uur voordat je vliegt. Hotels in de terminals zijn doorgaans voor mensen met een overnight layover.