Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ODonoghue schreef:Weten jullie wat in Dublin een beetje een goed hotel is? Wij willen rond 7 Juli gaan, en dan zo'n 3 a 4 nachtjes.
Zoek me rot naar bijv vlucht & hotel maar vind soms wel dingen van 1400 euro pp...
[***] schreef:We gaan donderdagavond tm maandag dus hoeven het niet perse bij alleen stad te houden hoop ik
Belfast kan op zich ook wel andere keer want ik gok dat het niet mijn laatste keer Ierland is
Scum schreef:Even een vraagje aan de Ierland-kenners. Volgens Tomtom moet het te doen zijn (maar die neemt de happy path zonder evt. files). Maar is het mogelijk om in 1 dag van LondonDerry naar Rosslare te rijden? En hoe lang zou je daar over doen dan?
welmoedz schreef:Leuk, ik zie dit topic opeens voorbij komen! Wij gaan 7 juli een week richting Ierland. We hebben een auto gehuurd en gaan mijn ouders een paar dagen opzoeken bij een camping in de buurt van Galway, ook willen we graag naar Aran Island, hoorde daar goede dingen over van mijn broer! We willen de eerste 2 nachten zelf ergens een air BNB boeken, jullie nog tips voor een leuke plek voor 2 dagen?