Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Farjen schreef:Welke landen hebben jullie gekozen? Ik wou eigenlijk graag naar de Dominicaanse republiek, maar de kans dat ik daar mensen van dezelfde leeftijdsgroep gaat vinden is klein denk iken dat is toch leuker denk ik..
Ik denk nu aan Griekenland. Ik ben er al 2 keer geweest maar het is echt om te rusten, niet een ik-wil-allerlei-dingen-bezoeken-vakantie. Zolang ik maar zon en zwembad heb
Farjen schreef:Welke landen hebben jullie gekozen? Ik wou eigenlijk graag naar de Dominicaanse republiek, maar de kans dat ik daar mensen van dezelfde leeftijdsgroep gaat vinden is klein denk iken dat is toch leuker denk ik..
Ik denk nu aan Griekenland. Ik ben er al 2 keer geweest maar het is echt om te rusten, niet een ik-wil-allerlei-dingen-bezoeken-vakantie. Zolang ik maar zon en zwembad heb
IsaCalixa schreef:Leuk topic!
Ik ga over 2 dagen op mijn vakantie richting Krakau, Polen. Voor het eerst echt alleen![]()
Ik vind het best wel spannend maar ik ben ook benieuwd. Heb ook verder nog bijna niets gepland ofzo. Voor de eerste twee dagen een hostel geboekt, daarna zie ik 't nog welIk ga in totaal 10 dagen (incl 2 reisdagen)
lovelyfiefy schreef:IsaCalixa schreef:Leuk topic!
Ik ga over 2 dagen op mijn vakantie richting Krakau, Polen. Voor het eerst echt alleen![]()
Ik vind het best wel spannend maar ik ben ook benieuwd. Heb ook verder nog bijna niets gepland ofzo. Voor de eerste twee dagen een hostel geboekt, daarna zie ik 't nog welIk ga in totaal 10 dagen (incl 2 reisdagen)
Super leuk!
Ik vind het wel knap dat je dus maar voor 2 dagen een slaapplek heb nu
en dat je daarna daar zelf weer verder moet gaan zoeken.
IsaCalixa schreef:Leuk topic!
Dian_Dina schreef:IsaCalixa schreef:Leuk topic!
Ik ben vorige week samen met een vriendin via srprs.me in een hostel in Wroclaw beland. We hebben daar heel veel mensen ontmoet die een rondreis aan het maken waren door heel Polen heen en inderdaad via hostelworld gewoon telkens (soms maar een dag van te voren) een hostel boekten. De mensen die ik gesproken heb reisden van stad naar stad met de Polski bus, die kost maar een paar euro meestal! Nu ik eenmaal in Polen ben geweest zou ik ook heel graag nog eens naar Krakau, Warschau en Gdansk willen en ben dus ook aan het denken om een keer alleen te gaan! Wij zijn in het hostel ook veel mensen tegen gekomen die alleen op pad waren en juist omdat er zo veel mensen alleen zijn maak je heel makkelijk een praatje met elkaar.
Heel veel plezier en een goede reis!