iirrssjjee schreef:Waarom zouden ze niet bij een andere touroperator kunnen boeken dan??
Ik ging ooit eens met Sunweb op wintersport, alleen was de bus vol... Optie was met de bus van Husk mee, verder bleef alles hetzelfde!
Waarom zou Bas Travel dit dan niet kunnen doen? Bijna alle reisorganisaties hebben 1 en dezelfde hoofdorganisatie volgens mij!? Vaak staat er als adres hetzelfde in ieder geval.
Lijkt mij dat Bas Travel dit ook gewoon kan, een klant zal eerder bereid zijn terug te komen door je met een ander mee te sturen, dan jou je vakantie te ontnemen! Tenminste, ik waardeerde het wel van Sunweb en ben er gebleven. Als ze mijn vakantie hadden afgezegd onder het mom van geen plek, was ik voortaan wel naar n andere organisatie gegaan.
@TS; ik zou morgen meteen weer bellen!! (Of je moeder). En laat het ze maar uitleggen dan!!
Even ter info, husk en Sunweb valt allebei onder sundio group dus ze hebben je gewoon bij hetzelfde bedrijf onder gebracht
als bas travel gewoon alleen staat als tour operator kan die niet switchen. Ik gaf al eerst het voorbeeld aal dat Gogo en beachmasters ook met elkaar samenwerkte en ik als gogo reisleider heb ook mensen van Sunweb/beachmasters opgehaald omdat ze gewoon onder hetzelfde bedrijf vallen. Bas travel is waarschijnlijk niet zo'n grote touroperator dar ze meerdere bedrijven hebben.