Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Ik weet niet hoe al die mensen dat doen naar Costa Rica maar ik ben voor 18 dagen al 4000,- kwijt voor 2 personen. En dan kies ik niet eens de meest luxe accommodatie. Maar zeker geen hostels.
Misschien dat het je met hostels en zonder Torteguero lukt maar anders ??
connie64 schreef:ik zag argentinie voorbij komen, wil al jaren maar 3 weken met 2 man ben je al snel 10000 euro kwijt....
thailand en dan de bouwstenen pagina, superleuk!
Je hebt bouwstenen die dus aangeven wat het kost, de duur etc. BV je slaapt 2 nachten in een superluxe hotel, daarna ga je 2 nachten in een boomhut slapen. Al het ophaal en wegbreng gebeuren is daat bij inbegrepen.
Wij hebben toen een hele reis samengesteld, je ziet wat van t land, kan t zo simpel of duur maken als je zelf wilt, hoeft je geen zorgen te maken over bussen treinen of wat ook want dat is echt allemaal prima geregeld. Wij hebben toen rugzak meegenomen en supervakantie gehad.
Fitzroy schreef:@polo, dat vind ik dus veel te basic maar ieder het zijne. Overigens zijn dit ook precies de plaatsen waar ik het minste betaal voor de accommodatiedus dat klopt wel. Ik zit daar ook voor rond de 60,- per nacht.
Fitzroy schreef:@polo, dat vind ik dus veel te basic maar ieder het zijne. Overigens zijn dit ook precies de plaatsen waar ik het minste betaal voor de accommodatiedus dat klopt wel. Ik zit daar ook voor rond de 60,- per nacht.
moonsparkle schreef:Ik zat te kijken alvast voor volgend jaar, haha. Ik wou eigenlijk naar IJsland maar ik weet niet of dat financieel haalbaar is. Ik ben op zoek naar een reis buiten Europa, hoewel IJsland hoog bovenaan staat maar misschien te duur is prefereer ik een land met goed weer. Ons budget ligt rond de 3000 voor alles voor 2 personen. Ik dacht bijvoorbeeld aan eilandhoppen of rondreizen op Thailand, maar wat zijn nog meer opties? We zijn absoluut geen stadsmensen. Op de ABC eilanden en Florida zijn we al geweest.
connie64 schreef:enny knap hoor ik reken even snel uit dat je 70 euro per dag te besteden had in argentinie....
dat is reizen slapen en eten en bezienswaardigheden neem ik aan?
als ik google naar een haciënda waar ik een criollo wil rijden voor bv 2 dagen ben ik al pp ruim 300 euro kwijt....