Slagharen of Efteling?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 15:38

Absoluut de Efteling! Het blijft keer op keer het geld waard en je kan er echt heel de dag doorbrengen. Ik ben er in het afgelopen jaar 4x geweest.

Overigens kan je het op het park zo duur maken als je zelf wilt. Gewoon lekker een tasje met wat snackjes en een broodje meenemen, dat scheelt al een hoop geld!

Mijn ervaring is dat je door de weeks echt niet lang hoeft te wachten / in sommige attracties zelfs kan blijven zitten. Heerlijk!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:15

Zeker de Efteling ... ik kom er zeker 10x per jaar en verveelt nog steeds niet :D

prugelpiet

Re: Slagharen of Efteling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:21

Ik ben nog nooit in de Efteling geweest, maar durf je wel te vertellen dat dat leuker is dan Slagharen. (Waar ik ontelbaar vaak geweest ben aangezien het dichtbij is :+ )

Slagharen is echt een familiepark, voornamelijk kleine kinderen. Hellendoorn idem dito.
Leuk voor een keertje, maar doe vooral niet de moeite als je er heel ver voor moet reizen.

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 11:29

Efteling is 100 X leuker dan Slagharen. Slagharen is wel beter te doen als je hele kleine kinderen mee hebt. Is niet zo groot en ruim opgezet.