Dit is wel een fijn alternatief: zo'n 10 minuten van Akiba vandaan
https://www.airbnb.nl/rooms/14126892?lo ... o%2C+Japan
Die boek ik ook weer als wij weer gaan
nu eerst weer ff hard sparen (net huis gekocht) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nu eerst weer ff hard sparen (net huis gekocht) Jans schreef:Handig
Dit is wel een fijn alternatief: zo'n 10 minuten van Akiba vandaan
https://www.airbnb.nl/rooms/14126892?lo ... o%2C+Japan
Die boek ik ook weer als wij weer gaannu eerst weer ff hard sparen (net huis gekocht)
Zoiets zou ik best voor langere termijn willen huren
Ik twijfel nog of ik de 21ste naar een Tokyo Pub Crawl ga (want ze hebben nu al gezegd dat ze een bord meenemen met mijn naam erop en ik maar moet komen
).
daar heb je allemaal genummerde plekken waar je dan buiten moet opstellen tot je naar binnen mag
plan is om de volgende keer zeker 6 weken te gaan. Zal ook wel lekker duur worden gezien dat midden in de zomervakantie zal moeten ivm kind
Maar heb gezien dat dat met nummeren inderdaad een erg 'populaire' manier is (aftermovies van de andere shows, haha). Het begint gelukkig vrij vroeg, 18:30 waardoor ik ook redelijk makkelijk nog naar 'huis' kan komen. Maar I'm sooo excited!
Ik ga wel alleen, maar ja, om je favoriete band te zien moet je wat over hebben
Er word volgens mij ook genummerd voor het kopen van de merchendise, wat totaal anders is dan hoe het hier normaal gaat dus dat is wel echt even wennen.
Word de tweede keer dat ik ze live zie, maar deze keer echt in Japan! 

en das duur op korte termijn
Ik hoop echt dat alles deze keer rood is wanneer ik aankom!
Sowieso is het Halloween, dus dat wordt Shibuya verkennen 
Packing stress, haha
ik ben jaloers hoor
Wat een gekke reis zeg, man man man. Ben echt net een uur binnen in het appartement, dus snel naar de FamilyMart geweest om even wat eten te stashen en nu zo lekker slapen. Amper kunnen slapen op de vlucht 
). Ik ben uiteindelijk voor Seoul gegaan, duurde 2 uur langer op vliegtijd. Werden we dus ingecheckt in de Business Class
Dus ik heb prinsheerlijk naar Seoul gevlogen in een 747-4XX Business Class, haha. Ik moest zelfs m'n eten kiezen, houd op hoor. Maar goed, was dus wel echt wat later in m'n appartement wat resulteerde in best wel het beu zijn. Ben snel even naar de conbini gegaan (letterlijk twee keer lang uit vallen) om even wat dingen in te slaan en ga zo echt slapen, tis mooi geweest voor de afgelopen 24 uur
Stuur vooral veel foto's wat mis ik dat land.
Wel mooie airport, dat dan wel voor zover ik 't heb meegekregen haha.
Kwam ineens hem ook tegen op de gate bij Seoul, dus toen maar besloten dat we een soort van samen gingen reizen. Was wel fijn om even af te kunnen wisselen met koffers als je even snel wat wou halen ofzo. Moest op Schiphol alles steeds meesjouwen.
Ik ga de ANWB maar even berichten ja