Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:Waxmelt, dat het voor inwoners anders is geloof ik zo, zonder twijfel. Maar je maakt denk ik een denkfout tussen inwoner en tourist. Toen wij er waren liepen de mensen harder dan ooit de benen uit het lijf om het ons naar de zin te maken, en ons helemaal niks te laten merken. Omdat wij toeristen in hun levensonderhoud te zien. En je buurman of winkelklant doet dat niet in zo'n mate, want als die tegen zijn buur zegt dat de service slecht is of het niet fijn voelde heeft dat 100x minder inpact dan wanneer een tourist uit een bang land dat zegt
Ik ben trouwens beide keren naar Side geweest en daar zou ik ook weer heen gaan als ik ooit weer ga
waxmeltsenzo schreef:knabbelgirl schreef:Waxmelt, dat het voor inwoners anders is geloof ik zo, zonder twijfel. Maar je maakt denk ik een denkfout tussen inwoner en tourist. Toen wij er waren liepen de mensen harder dan ooit de benen uit het lijf om het ons naar de zin te maken, en ons helemaal niks te laten merken. Omdat wij toeristen in hun levensonderhoud te zien. En je buurman of winkelklant doet dat niet in zo'n mate, want als die tegen zijn buur zegt dat de service slecht is of het niet fijn voelde heeft dat 100x minder inpact dan wanneer een tourist uit een bang land dat zegt
Ik ben trouwens beide keren naar Side geweest en daar zou ik ook weer heen gaan als ik ooit weer ga
O, als het familie lid als blank vrouwtje in de Turkse supermarkt boodschappen haalt zien ze meteen door haar blonde haar en blauwe ogen dat het een inwoonster is?
Die aanslag op de nachtclub waar vooral touristen zaten kwam ook omdat ze juist toeristen welkom willen heten? Dat ze met machine geweren bij het vliegveld staan is ook om touristen welkom te heten? Kom nou. Ik kan je nog een langere lijst geven met allerlei zaken waarbij je ook als touristen merkt dat er dingen aan de hand zijn. Dingen zijn natuurlijk overal aan de hand, maar in Turkije spelen meer dingen op dit moment.