Wij gingen eind mei toen mijn dochter 1 jaar was. Toen werd vooraf omgeroepen of iedereen zijn buggy vast wilde inleveren bij de gate omdat ze 31 buggys moesten inladen

Verdacht weinig last gehad van krijserds trouwens (wel een dramatische poepluier vlak voor het landen, dan mag je dus niet meer opstaan om het schoon te maken, aaah). En je hoeft je ook niet schuldig te voelen als die van jou wel huilt want iedereen heeft kids mee en weet hoe ze kunnen zijn...
Het is best toeristisch, maar buiten het seizoen prima te doen, ook qua temperatuur. Als je een autootje huurt zijn er best wat leuke dingen/stadjes/dierentuin/fort/schoenenfabriek te bezichtigen en heerlijke strandjes en prachtige rotskusten (waar we te paard een lange rit langs maakten). Ook hebben ze veel mooie, goed verzorgde paarden.
Alle restaurantjes hebben kinderstoelen en een speelhoek, sommige een hele kermis.
Het is misschien niet een heel spannend land, maar wel heel makkelijk met een kind.
Ik was zelf ook nog volop aan het revalideren van een zware operatie, en had geen behoefte aan extra geregel en gedoe wat je in andere landen kan hebben. De pampers en olvarit liggen gewoon in elk toeristenwinkeltje. Opa en oma en oom en tante van de kleine waren ook mee en die hebben ook een leuke vakantie gehad en weinig last van alle kinders.
Ik zou er nu met 2 kids nog wel een keer heen willen.